بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر از محورهای چهارمحال و بختیاری برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی چهارمحال و بختیاری برف‌روبی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روح‌الله غلامی اظهار کرد: از ورود سامانه بارشی اخیر تاکنون ۳۰۰ مورد کمک و رهاسازی انجام شده است و به ۴۰ مسافر گرفتار شده در برف اسکان موقت داده شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات راهداری در محورهای استان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان برف‌روبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصرف بیش از ۱۳۰۰ تن شن و نمک برای محورها در این مدت تصریح کرد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.

کد خبر 723544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.