استقرار ماشین‌آلات در مناطق برف‌گیر شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: به دنبال شروع بارش برف از شب گذشته نیروهای خدمات شهری و ماشین‌آلات در مناطق برف‌گیر شهر مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان با اشاره به آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در نواحی در پی بارش شب گذشته اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز بارش برف نیروهای ستاد حوادث منطقه ۲ و تعدادی از ماشین‌آلات در گردنه باباولی منظریه جهت خدمات‌رسانی به خودروها مستقر شدند.

وی افزود: یک دستگاه لودر، دو دستگاه تیغه برف‌روب، یک دستگاه نمک‌پاش و یک دستگاه خاور در گردنه باباولی از شب گذشته تا صبح امروز مستقر بودند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه معابر در محلات میرآباد و منظریه دارای شیب بیشتری هستند، بنابراین از ساعت ۵ صبح امروز عملیات شن‌پاشی و نمک‌پاشی در محله آفتاب، گردنه باباولی، جاده دانشگاه آزاد انجام شد.

واحدیان ادامه داد: با توجه به اینکه بارش برف در منطقه یک شدت کمتری داشت، ستاد حوادث در منطقه یک نیز فعال و در حالت آماده‌باش بود، اما در منطقه یک برف‌گرفتگی نداشتیم.

وی اضافه کرد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان، نیروهای خدمات شهری مناطق یک و دو و ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری در حالت آماده‌باش خواهند بود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم مشکلات آب‌گرفتگی یا یخ‌زدگی معابر را به سامانه ۱۳۷ اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 723523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.