تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گیرد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایثارگری یک قانون است و از نظر حقوقی تبدیل وضعیت آنان حق رانندگان شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، حسین پناهی _شنبه هفتم بهمن_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز شهر ارومیه بار دیگر شاهد رحمت الهی است و ما شکرگزار این رحمت الهی هستیم و از زحمتکشان و تلاشگران مجموعه شهرداری ارومیه که با تمام توان در جهت ارائه خدمات بهینه اعم از پاکسازی و برف‌روبی معابر شهری تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به دوری حدوداً ۲۰ ماهه از شورای شهر طبق حکم قضائی و سپس برائت و بازگشت مجدد، افزود: زمانی که ما رفتیم ۲۸۴ نفر راننده استیجاری در شهرداری ارومیه خدمت می‌کرد و ۴۰ نفر از این رانندگان با شهرداری قطع همکاری کرده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: درصد افزایش حقوق رانندگان استیجاری کفاف امور زندگی آنان را نمی‌دهد و باید بر اساس مصوبات گذشته شورا اقدام به افزایش حقوق این قشر زحمتکش شود.

پناهی یادآور شد: تبدیل وضعیت ایثارگری رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه که حدود ۴۶ نفر است بر اساس قانون باید صورت پذیرد.

وی افزود: ایثارگری یک قانون است و از نظر حقوقی حق رانندگان شهرداری، تبدیل وضعیت آنان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: ترمیم حقوق با اضافه کاری و همسان سازی حقوق بر اساس قانون در اولویت اول مدیریت شهری قرار گیرد.

کد خبر 723486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.