توزیع بیش از ۱۳۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۲ اراک

مدیر منطقه دو شهرداری اراک با اشاره به توزیع و پخش ۱۳۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو در ماه دی گفت: بیشترین مطالبه و خواسته شهروندان از مدیریت شهری، اجرای روکش آسفالت و کف‌فرش است که در همین راستا اجرای لکه‌گیری سنگ فرش در سطح پیاده‌روهای مورد نیاز منطقه به مساحت ۴۵۰ مترمربع صورت گرفته است.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: همسطح‌سازی و آسفالت پیاده‌رو خیابان شهید رجایی ابتدای کوچه فریدی تکمیل شده است.

وی افزود: دی سال جاری و با هدف بهبود سطح کیفی معابر، پخش و توزیع ۱۳۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک عملیاتی شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک با اشاره به توزیع و پخش ۱۳۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو در ماه دی، تصریح کرد: بیشترین مطالبه و خواسته شهروندان از مدیریت شهری، اجرای روکش آسفالت و کف فرش است که در همین راستا و پیرو رسیدگی به درخواست‌های مردمی، اجرای لکه‌گیری سنگ فرش در سطح پیاده‌روهای مورد نیاز منطقه به مساحت ۴۵۰ مترمربع صورت گرفته است و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وفایی‌راد اضافه کرد: بر اساس نیاز و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و با مصوبه شورای ترافیک استان، یک عدد سرعت‌کاه آسفالتی در خیابان شریعتی، قبل از دوربرگردان مقابل کوچه کرمی، برای افزایش ایمنی شهری، احداث شد.

وی گفت: با همکاری عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، اجرای طرح جهادی لایروبی جداول خیابان شهید بهشتی تا امتداد پل خیبر، لایروبی جداول ورودی شهرک رضوی از سمت کمربندی جنوبی انجام و همچنین پاکسازی جهادی بخشی از رودخانه اراک در مسیر خیابان میرزای شیرازی و شهدای شبان در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: تعریض و اصلاح راست‌گرد چهارراه ولی عصر (عج) از سمت خیابان امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهید شیرودی با نصب دال روی کانال عرضی و روکش آسفالت، انجام شد.

کد خبر 723465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.