خدمت به مردم، یک توفیق الهی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت به مردم یک توفیق الهی است و در این راستا شانه‌های خود را برای این خدمت زیر بار ببرید و با خدمت به مردم آنها را راضی نگه‌دارید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز_ شنبه هفت بهمن _ در نشست شورای اداری استان، اظهار کرد: مسئولان مردم را هم مورد توجه کلامی و هم مورد توجه عملی قرار دهند مسئله اصلی در نظام اسلامی مردم هستند مردم هستند که جامعه اسلامی را تشکیل می‌دهند مردم هستند که در مقابل دشمن می‌ایستند و میز را برای خدمت من و شما آماده می‌کنند.


وی با بیان این سخت‌ترین کار، کار اجرایی است اضافه کرد: این خدمت به مردم را یک توفیق الهی بدانید و شانه‌های خود را برای این خدمت زیر بار ببرید و با خدمت به مردم آنها را راضی نگه‌دارید.


حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: سعی کنید کار زمین نخورد و از همه چیزتان، خودتان، خانواده‌تان و وقتان برای جلو بردن کار مایه بگذارد و با حضور میدانی امید حل مشکلات را گسترش دهد.


وی تاکید کرد: مطمئن باشید تذکرات به مسئولان و توجه دادن آنها به وظایفشان تضعیف نظام نیست
نماینده ولی فقیه با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: در انتخابات جمهوری اسلامی تقوا و ایمان حاکم است و القاهای باطل به انتخابات ظلم به انقلاب اسلامی است انتخابات ناسالم نیست و القائات باطل باید از بین برود.


وی بیان کرد: در ایام دهه فجر صرفاً گزارش‌ها به مردم داده نشود و این دهه را فرصتی برای جهادتبین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی بدانیم.

کد خبر 723442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.