اگر رای ندهیم به دشمن رای داده‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: حتی اگر فردی پای صندوق هم نرود رای داده است، زیرا در مسیر دشمن بوده و رای به دشمن داده است، وقتی همه دنیای کفر میگویند کاری را انجام نده باید دقت کرد که سعی دارند چه هدفی را جلو ببرند، این اصرار یعنی رای دادن ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه امروز _شنبه هفتم بهمن_ شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: خبرگان برای چیست؟ در خبرگان چه خاصیتی هست که ما به ۷۰ روحانی عالم و مجتهد رأی می‌دهیم. یک قانون بسیار ارزشمند و به روز ما داریم و آن این است که رهبری باید شرایطی داشته باشند مثلاً مدیر و مدبر و مجتهد باشد اما این شرایط باید تا انتها پابرجا باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: یک کار اساسی مدیر این است که دقت کند افرادی که انتخاب می‌کند بیرون از مجموعه هم آن شروط را رعایت کند، یعنی مؤمن باشد و اعتقاد به اسلام داشته باشد.

وی افزود: در انتخابات هم می‌گویند فلانی را به دلیل التزام عملی نداشتن به اسلام رد شد. التزام قلبی اگر همراه عمل نباشد مانند شیطان است چون او هم قیامت و خدا و پیامبران را قبول داشت اما هنگام عمل گفت من سجده نمی‌کنم.

امام جمعه اصفهان گفت: ما نیازمند التزام عملی هستیم و اگر کسی رد شد به این معنا نیست که کافر است. گاهی هم شخصی رئیس جمهور شده یا نماینده ولی فقیه شده اما بعداً مشخص شده که التزام عملی نداشته است و رد شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: وقتی شورای نگهبان میگویند فلانی صلاحیت ندارد نمی‌توان گفت فلان سابقه را دارد زیرا آن شخصی که می‌گوید او صفتی را از دست داده مقدم است بر کسی که آگاهی ندارد.

وی تاکید کرد: همه مسئولان موظفند شروط گزینش را هم در خودشان بررسی کنند و هم در زیردستان و باید ابتدا تذکر بدهند سپس فرد را کنار بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار کرد: امروز برخی از رد صلاحیت شدگان و طرفداران می‌گویند رأی نمی‌دهیم، یکی از همین آقایان در کلیپی می‌گوید من رأی نمی‌دهم. حتی اگر فردی پای صندوق هم نرود رأی داده است، زیرا در مسیر دشمن بوده و رأی به دشمن داده است. وقتی همه دنیای کفر میگویند کاری را انجام نده باید دقت کرد که سعی دارند چه هدفی را جلو ببرند. این اصرار یعنی رأی دادن ارزشمند است. بنابراین باید بدانیم اگر رأی ندادیم به دشمنان رأی داده‌ایم.

کد خبر 723417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.