افزایش ۱۰۰ درصدی معتکفین در چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد معتکفین در سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است، همچنین ۱۲۰ مسجد میزبان مراسم اعتکاف بوده‌اند که تعداد مساجد میزبان هم نسبت به سال گذشته با رشد ۱۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این استان اظهار کرد: تعداد معتکفین سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است و همچنین ۱۲۰ مسجد هم میزبان مراسم اعتکاف بوده‌اند که تعداد مساجد میزبان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشتند.

وی ادامه داد: در سال‌جاری با استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان در سطح استان روبه‌رو بودیم و این نشان‌دهنده این است که دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها از بن مایه ایمانی قوی برخوردار هستند و این پندار پندار غلطی است که بین جوانان و دین فاصله افتاده است.

کاظمی با بیان این که این مراسم با استفاده از ظرفیت مردمی برگزار شد، تاکید کرد: اعتکاف از جنس خودسازی و تزکیه نفس است و نوجوان و جوانانی که در این مراسم شرکت کردند از ظرفیت بالایی بهرمند هستند.

وی افزود: برای افزایش کیفیت مراسم اعتکاف از مبلغان استانی و بین‌المللی استفاده شده است.

کد خبر 723386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.