تردد بیش از ۵۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به افزایش تردد عراق بخاطر میلاد امام علی (ع) گفت: از سوم تا ششم بهمن در مجموع ۵۳ هزار و ۵۷۷ تردد در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ثبت شد.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان دارای دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه است که همه روزه تردد زیادی از این دو پایانه میان دو کشور ایران و عراق صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ترددهای صورت گرفته در دو پایانه مرزی خوزستان با توجه به ولادت حضرت علی (رع)، افزود: پایانه شلمچه که بخش عمده‌ی ترددها از آن صورت می‌گیرد از تاریخ سوم لغایت ششم شاهد خروج ۱۸ هزار و۷۱۶ ایرانی و ۷ هزار و ۳۹۰ خارجی بود؛ علاوه بر آن ۱۴ هزار و ۶۷۰ ایرانی و ۷ هزار و ۲۶۳ خارجی وارد کشور شدند که در مجموع ۴۸ هزار و ۳۹ تردد در این پایانه ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اضافه کرد: در پایانه چذابه به عنوان دومین پایانه مرزی استان نیز از تاریخ سوم لغایت ششم بهمن در مجموع ۵ هزار و ۵۳۸ تردد ثبت شد که شامل خروج هزار و ۶۱۰ ایرانی و هزار و ۳۶۲ خارجی و ورود یک هزار و ۳۳۶ ایرانی و یک هزار و ۳۳۰ خارجی بود.

کد خبر 723385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.