عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن‌

در این بسته خبری از اسکان ۴۳۲ کارتن‌خواب در گرمخانه شهرداری مشهد تا آتش‌نشانی شیراز ۲ هزار مزاحم تلفنی در یک هفته داشت و افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی شهری در تبریز همزمان با دهه فجر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بررسی لایحه ساماندهی تابلوها در شورای شهر یزد

محمدحسن منصوری زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از بررسی لایحه ساماندهی تابلوهای شهری در شورای اسلامی شهر یزد بر اساس تلاش‌های صورت گرفته در ۲ سال اخیر و در راستای رفع نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری شهری خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن‌

اسکان ۴۳۲ کارتن‌خواب در گرمخانه شهرداری مشهد

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۳۲ کارتن‌خواب از ابتدای بهمن‌ماه و همزمان با فصل سرما در گرمخانه «خانه سبز» شهرداری مشهد اسکان یافتند.

بخشی از "پارک بهشت" خرم‌آباد به مرکز نمایش‌های آئینی تبدیل می‌شود

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: دریاچه دوم پارک بهشت خرم آباد به دلیل وضعیت نامناسب تفریحی، به مرکز نمایش‌های آئینی و بازی‌های بومی محلی تبدیل می‌شود.

راه‌اندازی ۵ سالن ورزشی در نقاط آسیب‌پذیر تهران

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: در راستای تلاش برای افزایش سرانه فرهنگی ورزشی پایتخت در تفاهمی که با فدراسیون کشتی انجام شد پنج سالن در پنج نقطه از نقاط آسیب پذیر و البته دارای استعداد شهر ایجاد شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن‌

هشدار تند عضو شورای شهر در خصوص مراکز درمانی و تجاری ناایمن پایتخت

احمد صادقی، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت پلمب ساختمان‌های ناایمن، گفت: انتشار عمومی فهرست این ساختمان‌ها اعم از درمانی و تجاری، مهم‌ترین اقدام در راستای حفظ جان شهروندان است.

آتش‌نشانی شیراز ۲ هزار مزاحم تلفنی در یک هفته داشت

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ اظهار کرد: طی یک هفته گذشته چهار هزار و ۷۹۵ تماس تلفنی با سامانه آتش نشانی شیراز ثبت شده که هزار و ۹۵۲ مورد آن مزاحم تلفنی بوده است.

مشکل بافت‌های فرسوده رشت قابل حل است

خاطره محجوب، معاون بازآفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت با بیان اینکه امروز بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به صورت فراگیر یکی از مهمترین مسائل و مشکلات شهری تلقی می‌شود، گفت: با توجه به ابلاغ وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خصوص دقت در محدوده بافت فرسوده، مساحت آن در رشت از ۷۱۷ هکتار به ۹۵۶ هکتار افزایش یافته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن‌

ایستگاه‌های اتوبوس واحد درون شهری در زابل راه‌اندازی شد

محمدرضا میر، رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری زابل در شمال سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی ایستگاه‌های اتوبوس واحد درون شهری در چهار مسیر در شهرستان زابل خبر داد.

افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی شهری در تبریز همزمان با دهه فجر

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز اعلام کرد که ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار بیش از ۱۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در شهر تبریز به بهره برداری می‌رسد.

بی‌توجهی ساختمان‌های مهم ناایمن یزد به اخطارهای آتش‌نشانی

سعید پاک سرشت، رئیس آتش‌نشانی یزد گفت: ساختمان‌های عمومی مهمی در شهر یزد هستند که با وجود اخطارهای مکرر هنوز درگیر نکات غیراستاندارد هستند که در صورتی که رفع نشود، احتمال بروز حوادث در آن‌ها بسیار است.

مافیای زباله‌گردی ۳ هزار میلیارد تومان از زباله خشک درآمد دارد

محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: مافیای زباله گردی ۳ هزار میلیارد تومان از زباله خشک درآمد دارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن‌

اجرای ۱۵ پروژه بازآفرینی شهری در بافت فرسوده شهرکرد

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای آئین نامه پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد در فاز اول ۱۵ پروژه با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا می‌شود.

سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر

آتشپاد مجتبی رستمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر از سقوط جوان ۱۸ ساله از طبقه ششم ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر خبر داد.

کد خبر 723379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.