تایید صلاحیت اکثر کاندیداهای جام/ از ارائه لیست مجزا پرهیز می‌کنیم

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه تمرکز و تلاش ما بر این است که به وحدت برسیم، گفت: از اینکه لیست مجزایی اعلام کنیم پرهیز می‌کنیم و قصد داریم در ذیل وحدت نهایی، کاندیداهای خود را اعلام کنیم.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین زیرمجموعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است و بر مبنای ائتلاف نهایی اصولگرایان عمل می‌کند.

وی افزود: تمام هم‌وغم و تلاش دبیرکل جامعه اسلامی مهندسی و سایر اعضا و ارکان این حزب برای رسیدن به وحدت حداکثری در بین نیروهای اصولگرا است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نحله‌های مختلفی از جمله شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و … که در جریان اصولگرایی فعالیت انتخاباتی می‌کنند، ابراز کرد: تلاش برای به وحدت رساندن کل اضلاع جبهه اصولگرایی مد نظر جامعه اسلامی مهندسین است که امیدواریم به این هدف برسیم.

وی تاکید کرد: البته رسیدن به این هدف ممکن است به صورت ۱۰۰ درصدی محقق نشود اما تمام تلاش ما بر این است که با رسیدن به وحدت لیست مشترکی از اصولگرایان را اعلام کنیم.

خجسته‌پور با بیان اینکه نماد لیست مشترک اصولگرایان در شهر تهران و شهرهای بزرگی همچون اصفهان، مشهد و شیراز جلوه دارد، اذعان کرد: قاعدتاً در شهرهای دیگر هم سعی داریم ذیل وحدتی که شکل گرفته از کاندیداها حمایت کنیم.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: قریب به اتفاق کاندیداهای منصوب به جامعه اسلامی مهندسین که عضو شورای مرکزی این حزب در تهران یا شهرستان‌ها هستند، تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز و تلاش ما بر این است که به وحدت برسیم، خاطر نشان کرد: از اینکه لیست مجزایی اعلام کنیم پرهیز می‌کنیم و قصد داریم در ذیل وحدت نهایی، کاندیداهای خود را اعلام کنیم.

کد خبر 723317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.