توسعه و تجهیز باغ بانوان طلوع در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه و تجهیز باغ بانوان طلوع گفت: برای توسعه و گسترش فضاهای تفریحی و ورزشی در این مجموعه ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است و مقرر شد سال آینده مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و افزایش وسایل موجود در این مجموعه تخصیص پیدا کند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه باغ‌های بانوان از بهترین گزینه‌های تفریحی مخصوص زنان است، اظهار کرد: اینگونه باغ‌ها در بسیاری از شهرهای ایران از جمله اصفهان وجود دارند تا بانوان بتوانند بدون نیاز به حجاب و آزادانه ورزش کنند.

وی افزود: باغ بانوان طلوع با ۸۰۰۰ مترمربع مساحت یکی از باغ‌های مطلوب ویژه بانوان در منطقه ۱۰ است که سالانه پذیرای بسیاری از این قشر و خانواده آن‌ها است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در این مجموعه تفریحی کلاس‌های متعددی برای ارتقای سطح زندگی بانوان و افزایش روحیه مشارکت‌پذیری آن‌ها برگزار می‌شود.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای توسعه و گسترش فضاهای تفریحی و ورزشی در این مجموعه ۸۰ میلیارد ریال هزینه و مقرر شده است سال آینده مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و افزایش وسایل موجود در این مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات پروژه‌های پیاده‌روسازی، کف‌سازی و دیوارکشی این مجموعه در سال جاری اجرا شده است، اظهار داشت: درصدد هستیم سال آینده این مجموعه را به آلاچیق، سرویس بهداشتی و ساختمان نگهبانی تجهیز کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: باغ بانوان طلوع با هدف تقویت جسم و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دور از استرس‌های محیطی، تقویت روحیه شادی و نشاط در زنان به‌ویژه در بین دختران جوان، شادابی و تخلیه انرژی آن‌ها در محیطی امن همراه با آرامش خاطر و به دور از نگاه نامحرمان و کاهش هیجانات جسمی و روحی فعالیت می‌کند و اداره تمام امور در آن به همت و مدیریت بانوان انجام می‌شود.

کد خبر 723298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.