باران در راه کرمان/ هوای بزرگترین استان کشور سردتر می‌شود

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروز و فردا شاهد افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه ای و بارش باران به ویژه در نیمه‌جنوبی استان خواهیم بود.

فهیمه راستی امروز _شنبه هفتم بهمن_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: طی امروز و فردا شاهد افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران به ویژه در نیمه‌جنوبی استان خواهیم بود.

وی افزود: طی این مدت وزش باد نسبتاً شدید تا شدید برای اغلب مناطق استان خصوصاً نیمه غربی، شمال و جنوب‌شرق پیش‌بینی می‌کنیم و خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از کاهش محسوس دما برای اغلب مناطق استان از دوشنبه نهم بهمن خبر داد و گفت: امروز دمای شهرستان لاله‌زار با منفی سه درجه سردترین منطقه استان و شهرستان منوجان با ۲۸ درجه گرم‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز ابتدایی هفته شاهد بارش پراکنده باران برای مناطق مرکزی، نیمه غربی و نیمه جنوبی خواهیم بود، ادامه داد: شهرستان کرمان امروز شنبه هفتم بهمن در نوبت صبح ۱۰ درجه است و در ساعات بعدازظهر به ۱۸ تا ۱۹ درجه می‌رسد.

کد خبر 723296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.