ارسال بیش از یک میلیون پیامک مصرف بهینه برای مشترکان گاز کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از ارسال بیش از یک میلیون پیامک مصرف بهینه برای مشترکان گاز کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ناصر حسینی امروز _شنبه هفتم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از ۶۹۵ هزار مشترک گاز در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: در فصل زمستان طرح تشویقی برای مصرف بهینه گاز به‌کارگیری شده است که در این طرح گازبهای پر مصرف‌ها با ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: طی دو ماه گذشته یک میلیون و ۴۷۰ هزار پیامک در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز برای مشترکان استان کرمانشاه ارسال شده که از این تعداد یک میلیون و هفت هزار و ۹۸ پیامک برای عموم مشترکین خانگی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۳۵۴ هزار پیامک در سه مرحله برای مشترکان پر مصرف که مصرف گاز آن‌ها در مدت مشابه سال قبل در پلکان هشتم به بالا بوده ارسال شده است.

حسینی تاکید کرد: در پی اجرای طرح تشویقی مصرف گاز مشترکینی که کاهش مصرف بین ۱۰ تا ۳۵ درصد مصرف گاز نسبت به سال گذشته داشته باشند علاوه بر کاهش هزینه گازبهای مصرفی مشمول پاداش تا سقف ۴۸۰ هزار تومان خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش انرژی گاز طبیعی، گفت: یک‌صد هزار و ۳۵۳ پیامک برای مشترکین ورزشی و تجاری و هشت هزار و ۵۴۹ پیامک ارسالی نیز مختص مشترکان اداری استان بوده است.

کد خبر 723276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.