تقدیم بودجه ۴۵ هزار میلیارد ریالی ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه به شورای شهر

شهردار ارومیه گفت: امروز، شنبه، هفتم بهمن در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر بودجه ۴۵ هزار میلیارد ریالی ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه تقدیم شورا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _شنبه هفتم بهمن_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش مجدد برف در شهر ارومیه از بامداد امروز، بر اساس نوع تردد اولویت‌بندی برای برف‌روبی معابر را در نظر داریم.

وی با بیان اینکه برف امروز به صورت برف آب‌دار بود و یخبندان ایجاد نکرده است، افزود: معابر اصلی نمک‌پاشی شد و هم اکنون برف‌روبی معابر فرعی آغاز شده است.

شهردار ارومیه ضمن تشکر از معاونت خدمات شهری و سازمان‌های عمران، مدیریت پسماند و سیما، منظر و فضای سبز گفت: عملیات برف‌روبی در مناطق مختلف شهر ارومیه متفاوت از هم بود و با توجه به شیب معابر و بافت موجود برنامه‌ریزی استفاده از ماشین‌آلات متفاوت است.

مهدی‌زاده با انتقاد از اعلام دیر تعطیلی مدارس توسط متولیان امر تصریح کرد: چنانچه تعطیلی مدارس سریع‌تر اعلام می‌شد، شاهد تردد خودروها در شرایط بارش برف در سطح شهر نبودیم.

وی ادامه داد: زمانبندی پروژه‌ها جز اولویت‌های اصلی ما قرار دارد و سعی داریم در کمترین زمان پروژه‌ها به سرانجام برسانیم.

مهدی‌زاده با اشاره به ترافیک موجود در خیابان آیت‌الله حسنی (ره) و نبود وجود پارکینگ در این خیابان و مجتمع‌های موجود عنوان کرد: مشاغل موجود در این خیابان جاذب‌السفر هستند و باید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شهرداری وارد ایجاد پارکینگ طبقاتی در این خیابان شوند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه هم اکنون پارکینگ خط قرمز صدور پروانه ساختمانی است، یادآور شد: هم اکنون پروانه‌های ساختمانی به صورت سیستمی صدور می‌شوند و اگر پارکینگ نداشته باشند، به هیچ وجه امکان صدور پروانه نیست.

مهدی‌زاده اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه امروز، شنبه، هفتم بهمن در صحن علنی تقدیم شورای شهر خواهد شد و منابع مالی تمامی پروژه‌ها و تخمینی از درآمدها و هزینه‌ها معین خواهد شد.

وی افزود: ۴,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده برای ۱۴۰۳ بر اساس منابع و مصارف تخمین زده شده و راهبردها و سیاست‌های اجرایی مختلف در این راستا برنامه‌ریزی شده است که عدالت‌محوری در توزیع امکانات و خدمات در راستای سرانه شهری، تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ارتقا شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی، توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل درون شهری و عمومی با تأکید بر مناسب‌سازی معابر و نوسازی ناوگان و توانمندسازی کارکنان برای کیفی‌سازی از جمله این راهبردها است.

کد خبر 723264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.