استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توسعه پایدار شهر اهواز را در پی دارد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توسعه پایدار شهر را در پی دارد، گفت: رفع چالش‌های پیش‌روی سرمایه‌گذاران و اصلاح شیوه‌نامه‌ها می‌تواند زمینه و بستر مناسب همکاری با بخش خصوصی را فراهم کند.

صادق کهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، در حاشیه بازدید از کارخانه خانه‌سازی شهرداری اهواز اظهار کرد: در راستای توسعه و گسترش همکاری با بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب با هدف جذب سرمایه گذاری از بخش‌های مختلف کارخانه‌ی خانه سازی بازدید شد.

وی افزود: این سازمان به توسعه همکاری با بخش خصوصی در تمامی زمینه‌های مدیریت شهری آمادگی کامل دارد، توسعه همکاری‌ها مشترک با بخش خصوصی و دستیابی به تفاهم نامه مشترک مابین شهرداری و کارخانه خانه سازی با هدف تأمین قطعات بتنی مورد نیاز پروژه‌های شهری مورد نظر است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توسعه پایدار شهر را در پی دارد، تصریح کرد: رفع چالش‌های پیش‌روی سرمایه‌گذاران و اصلاح شیوه نامه‌ها می‌تواند زمینه و بستر مناسب همکاری با بخش خصوصی را فراهم کند.

کهوازی تاکید کرد: ایجاد تحویل در فرآیندها، برنامه‌ریزی صحیح، توسعه پایدار شهر و پیشرفت پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و گردشگری را در پی خواهد شد.

کد خبر 723245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.