آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های سطح شهر کرج / انعقاد قرارداد خرید ۴۰ اتوبوس برقی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملیات اجرایی تعدادی از تقاطع‌ها و پروژه‌های مهم در سطح شهر هم‌زمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به پروژه‌های در دست بهره‌برداری سطح شهر اظهار کرد: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی به سرعت در حال انجام است و به‌زودی خط تندروی کلان‌شهر کرج در بلوار شهید بهشتی به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی تعدادی از تقاطع‌ها و پروژه‌های مهم در سطح شهر هم‌زمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی چند تقاطع از جمله میدان جمهوری، زیرگذر فلکه اول و تقاطع غیرهمسطح بلوار مؤذن باعث ترافیک و مزاحمت شده است که امیدواریم پروژه‌ها طبق زمان به پایان برسد.

محمدی با اشاره به برنامه‌های دو ماه پایانی سال تاکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌ها آغاز شده است، تلاش می‌کنیم به بهترین نحوه در سطح شهر به استقبال از بهار برویم.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی شهر را از فضای عمرانی خارج می‌کنیم و اهتمام ویژه‌ای نسبت به فضاآرایی شهر، محتوای المان‌ها و پاک‌سازی محیط خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه احداث خط تندرو در بلوار شهیدی بهشتی موجب ترافیک شده است و جزو معدود کلان‌شهرهای هستیم که مسیر خط تندرو نداریم، ادامه داد: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی به سرعت در حال انجام است و به زودی خط تندروی کلان‌شهر کرج در بلوار شهید بهشتی به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی با بیان اینکه کرج نخستین شهری بود که با شرکت ایران‌خودرو دیزل برای خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی قرارداد منعقد کرد، گفت: مدیریت شهری به تمام تعهدات خود عمل کرده است و به محض ورود اتوبوس‌های برقی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 723232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A.j.A IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    2 6
    ضمن تشکر از شهردار محترم کرج که توانسته توی چند سال چهره ی کرج رو تقعیر بده و باعث کاهش هرچند کم ترافیک بشه.خسته نباشید.
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      4 1
      حتما جلوبندی ساز هستی کدام چهره شهر میدان جمهوری ویا ترافیک خیابان بهشتی منظورت و حتی نبود پارکینگ
  • H.j IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    12 2
    این طرح باشکست انجام میشه مگه عرض خیابان بهشتی چقدر است که تندرو بزران بدتر مشکلات شهر زیاد میشه
  • غفاری IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    4 2
    پروژه محکوم به شکست خط اتوبوس رانی هدر رفت بودجه مردم است چرا بودجه را متمرکز مترو نمی کنند مگر حصارکی ها چندنفر هستند که مترو جواب ندهد بخواهید اتوبوس هم با این وضع ترافیک اجرا خواهد شد بگذارید بیشتر اتاق فکر شهرداری برای ایجاد سرعت گیر ها که با سکوی موشک انداز زیاد تفاوت ندارد صرف میشود و فاصله دور گردها را کیلومتری کرده میخ کوبی برای پایین آوردن جلوبندی ماشین ها است
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    1 2
    خیابان بهشتی ترافیک زیادی دارد جایی برای خط تندروندارد اول باید این بلوار عریض شود یازیرگذری احداث شود سالهاست درمرکز شهر هیچ تغییری ایجادنشده درضمن چرا طرح زوج وفرد اجرانمیشود ترافیک درمرکر شهر شدیداست
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    5 1
    با ارتفاع سرعت گیرها و کاملا غیر استاندارد و برخلاف سرعت گیرهای سایر شهرها اگر داشته باشند دیگر نیاز به شوک قلبی برای بیماران داخل آمبولانس ها نیست از این بابت از اتاق فکر شهرداری ممنونیم
  • ابراهیمی US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    1 0
    لطفا بپرسید چرا برای ترافیک پل فردیس هیچ اقدامی نمیشه مگه این منطقه جزء کرج نیست
  • بی ریا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام واحترام شهر کرج صدها هزار سال دیگه هم رشد نمی کنه چون مسولی نداره مسول باید بومی باشه که دلسوز عمل کنه الان زور آباد نصفه نیمه خرابه شده جای معتادان وسگ های ولگرد وساقی های رد وبدل کننده مواد مخدر مسولی نیست که عظیمیه وبا قلب کرج یکدست کنه زیر عظیمیه مخروبه زور آبد نشسته اخه اگر تهران بود جنت آباد نمی شد و.....اخه دلسوزی نداریم از بالا به این قضایا نگاه کنه ....مسولین لطفا برای رضای خدا کرج آباد کنید بیاید بادید تخریب بافت قدیمی انجارو آباد کنید شاید فرزندان آیند بتوانند بدون ترسوواهمه درآنجا زندگی کنند ای مسلمانن شمال شهر کرج یا همان اسلام اباد محل سگ وارازل شده بدادآنها بشتابید مردم انجا زجر می کشند.