بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری همدان

رئیس شورای اسلامی همدان گفت: بررسی لایحه بودجه پیشنهادی ۳۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری همدان در کمیسیون‌های تخصصی شورا در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود مسگریان امروز - جمعه ششم بهمن‌ماه- در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از هیأت امنای مساجد برای پیگیری مشکلات اظهار کرد: بازدید از مساجد فرصت مناسبی است تا مدیران شهری از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه با شناسایی مطالبات و کار کارشناسی بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان را تدوین می‌کنیم تا مشکلات شهری را در حد توان حل کنیم، افزود: در حال حاضر لایحه بودجه پیشنهادی ۳۹۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان در کمیسیون‌های تخصصی شورا در حال بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: یکی از مطالبات جدی شهروندان پوشش رودخانه‌ها است که در صورت اخذ مجوزهای قانونی از سازمان‌های مربوطه با اختصاص بودجه این امر مهم اجرایی می‌شود.

مسگریان با اشاره به افزایش ترافیک در سطح شهر همدان، گفت: بودجه خوبی در جهت رفع ترافیک و ایجاد زیرساخت‌ها از جمله تقویت حمل و نقل عمومی، خرید اتوبوس بودجه اختصاص دادیم تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

کد خبر 723158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.