پیکر قهرمان موی تای کشور در آرامستان آیچی سقز آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری «فریار امینی پور» قهرمان رزمی‌کار کردستانی که در کشور تایلند بر اثر تصادف جان باخته بود، امروز با حضور جمعیت بسیاری در شهر سقز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با حضور جمع زیادی از مردم استان کردستان و شهرستان سقز و مسئولان استانی و شهرستانی، امروز _جمعه ششم بهمن_ آئین تشییع و خاکسپاری مرحوم «فریار امینی پور» قهرمان کردستانی رشته موی تای که چندی پیش در سانحه تصادف موتورسیکلت در کشور تایلند دار فانی را وداع گفته بود، در آرامستان آیچی شهر سقز برگزار شد.

او که یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی در شرق آسیا بود با غلبه بر حریفان قدرتمندی از جمله هیروکی سوزوکی، فراری فرتکس، رامبولک و پونگسوری نام خود را برای همیشه در تاریخ ورزش موی تای ثبت کرد.

امینی‌پور که در یک قدمی قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری بود، چهار برد و یک شکست در کارنامه خود داشت و آخرین مبارزه خود را یکم دی ماه در استادیوم بزرگ لومپینی بانکوک برگزار کرد.

پیکر این قهرمان رشته‌های رزمی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، استانداری کردستان، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری شهرستان سقز امروز به استان کردستان بازگردانده شد.

کد خبر 723156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    1 0
    تسلیت به خانواده محترمشان وامیدوارم خدا روحش رادرارامش قراردهدواز مردم وهمه مسولین سقز ودولت تشکر میکنم که انچنان زیبا این جوان را به خاک سپردند