دشمنان خواستار کم رنگ شدن انتخابات در کشور هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید توطئه‌های دشمنان را خنثی و برعکس گفته‌های آنها عمل کنیم و به کوری چشم آنها حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز _جمعه ششم بهمن_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب کشورمان به معنای واقعی دارای استقلال نبود و اساس و محور انقلاب اسلامی استقلال بود.

وی به اشاره به وضعیت مطبوعات و محدودیت‌ها برای آزادی مطبوعات در دوران ستم شاهی افزود: بیگانگان کشور ما را مدیریت می‌کردند و استقلال نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور موجود نبود و فرهنگ کشور را بیگانگان برای ما تبیین می‌کردند و آزادی به شیوه کنونی وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد پس از پیروزی انقلاب برای دیده شدن نقش مردم در مدیریت کشور گفت: بعد از انقلاب اسلامی هر ۱۳ ماه یک بار شاهد برگزاری انتخابات در کشور بوده‌ایم.

قریشی ادامه داد: باید دلایل انقلاب اسلامی و دلیل سرنگونی طاغوت تبیین و یادآوری شود تا بدانیم برای چه انقلاب کرده‌ایم و ایام الله دهه فجر را گرامی بداریم و نباید گذشته را زود فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: حکومت شاهنشاهی با آن ظلم و ستم و فسق و فجور توسط انقلاب عظیم مردم ایران سرنگون شد و این یک معجزه الهی بود.

قریشی عنوان کرد: دشمنان خواستار کم رنگ شدن انتخابات در کشور هستند و مقام معظم رهبری نیز این موضوع را به خوبی تشخیص داده و بر مشارکت تأکید کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: باید توطئه‌های دشمنان را خنثی و به کوری چشم آنها حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم.

کد خبر 723155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.