آماده‌سازی ۲۶۴ صندوق اخذ رأی در شهرستان اسلام آباد غرب

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: ۲۶۴ صندوق اخذ رأی برای ۱۳۲ شعبه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان اسلام‌آبادغرب آماده هستند برای حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی جمعه _ ششم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات اسفندماه سال جاری رویداد سیاسی کشور است و برای این رویداد مهم تمهیدات لازم در شهرستان اسلام‌آباد غرب از ماه‌های گذشته تاکنون اندیشیده شده است.

وی افزود: تعیین ۷ کمیته در ستاد انتخابات، تعیین اعضای هیأت اجرایی از بین معتمدین، تشکیل ۸ جلسه با اعضا ستاد انتخابات و هیأت اجرایی و جلسه مشترک با هیأت نظارت، آماده‌سازی ۲۶۴ صندوق اخذ رأی، آماده‌سازی ۱۳۲ محل شعبه اخذ رأی، تأمین خودرو موردنیاز و از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: درمجموع بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، خدماتی کار اخذ رأی را انجام خواهند داد.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت در تمامی جلسات، نشست‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی از همشهریان دعوت به مشارکت شده است و اسلام‌آباد غرب قطعاً یک انتخابات پرشور، رقابتی و با مشارکت حداکثری واجدین شرایط در پیش رو خواهد داشت.

کد خبر 723141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.