دهه فجر فرصت مناسبی برای قدردانی از مردم وفادار ایران اسلامی است

امام جمعه شهر گچساران گفت: دهه فجر موقعیت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و قدردانی از مردم وفادار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعنایت هاشمی‌منش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گچساران با بیان اینکه در آستانه ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن و همچنین آغاز دهه مبارک فجر هستیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی درس بزرگی است که خود از مکتب عاشورا گرفته شده است.

وی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، چرا که جلوه‌گر عشق و ارادت مردم ما به انقلاب اسلامی و در حقیقت دهه شکر ملت ایران اسلامی به شمار می‌رود.

خطیب جمعه گچساران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل (ره) از یوغ طاغوت رهایی یافتند و عزت و افتخاری همیشگی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) هیچ‌وقت از دل و قلب مردم ما خارج نخواهد شد و امام (ره) با انقلاب نیز اسلام را زنده کردند و بهترین انسان‌ها را تربیت و اعتماد به‌نفس و خودباوری را در کشورمان تبیین کردند.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: با این وجود نیز دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: دهه فجر فرصت تقدیر و قدرانی از مردم قهرمان و ملت بزرگ ایران اسلامی است، مردمی که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده و خواهند ایستاد، این مردمی واجب‌الخدمت هستند.

خطیب جمعه گچساران گفت: آقایان مسئول بدانید که امروز هیچ عذری برای خدمت به مردم وجود ندارد و اگر مسئولی کوچک‌ترین تعللی در خدمت به مردم و نظام داشته باشد، قطعاً خائن به ملت و مملکت و خون شهدا خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه مسئولان باید با تمام قوت در خدمت به این مردم شبانه‌روزی تلاش کنند و امروز رهبر معظم انقلاب در خدمت به مردم و ترسیم راه درست جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند، آن‌وقت برخی‌ها غافلانه، جاهلانه و عامدانه مسیر دیگری را انتخاب کرده‌اند، آن‌ها باید بدانند در پیشگاه ملت ایران جایگاهی ندارند و ملت سرافراز ایران اسلامی خادم می‌خواهند و خدمتگزار خودشان را هم حرمت می‌کنند.

هاشمی‌منش با بیان اینکه امروز یکی از راه‌های قدردانی از امام (ره)، شهدا و آرمان‌های شهدا شرکت در انتخابات است، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یعنی دفاع از انقلاب، دفاع از راه امامین انقلاب و همان مسیری که شهدای ما ترسیم کرده‌اند و حضور در انتخابات درس بزرگی است که امام (ره) به ملت بزرگ ایران دادند.

وی افزود: امام (ره) درس بزرگی به ملت ایران دادند که درس اول وحدت کلمه، حفظ انسجام و اتحاد، دوری از هرگونه تفرقه است و درس دوم نیز حضور درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است، بنابراین انتخابات یک میدان مهم مبارزه با نظام سلطه است.

خطیب نماز جمعه گچساران گفت: امروز هر رأی که به صندوق ریخته شود، مثال یک تیری است که به قلب دشمنان نظام وارد می‌شود و با این حال برخی هنوز متوجه اهمیت حضور در انتخابات نشده‌اند و بازهم به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

وی افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی اقصی‌نقاط دنیا را درنوردیده است و در جای‌جای جهان محور مقاومت حرف اول را می‌زند و دشمنان در باتلاق محور مقاومت گیر افتاده و دست‌وپا می‌زنند.

هاشمی‌منش خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی الگویی برای همه جوامع آزادی‌خواه جهان است، لذا این بار هم ملت بزرگ ایران اسلامی با مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کنند.

کد خبر 723128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.