بارش‌ها تا یکشنبه در خوزستان ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سامانه بارشی فعال در استان به تناوب تا یکشنبه ادامه خواهد داشت و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _جمعه، ششم بهمن_ اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سامانه بارشی فعال در استان به تناوب تا یکشنبه ادامه خواهد داشت و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: اوج بارش‌های این سامانه از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت فردا و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان است، احتمال آب‌گرفتگی معابر در اغلب نقاط استان و طغیان مسیل‌ها در مناطق کوهستانی نیز در این ایام دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه شمال خلیج فارس طی امروز و فردا مواج است تاکید کرد: برای روز یکشنبه هفته آینده وقوع مه یا مه رقیق در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۲۵.۱ و دهدز با ۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌تر ین نقاط استان گزارش شدند، همچنین حداکثر دمای هوای اهواز به ۲۴.۲ و حداقل به ۱۴.۷ درجه سانتیگراد رسید.

کد خبر 723126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.