انجام ۷ عملیات آتش‌نشانی در پی بارندگی در اهواز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی بارندگی‌های امروز این سازمان هفت عملیات امداد و نجات انجام داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اهواز، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی که صورت گرفته بود، تقسیم کاری در شهرداری اهواز صورت گرفت و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز تمرکز خود را بر روی آتش‌سوزی کنترل‌ها و امدادرسانی به خودروها در صورتی که دچار حادثه شوند قرار داده است.

وی افزود: از صبح امروز با آغاز بارندگی‌ها ۵۰ تماس با سازمان آتش‌نشانی برقرار شد که منجر به انجام ۷ عملیات امداد و نجات شد و با اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی مشکلی برای شهروندان ایجاد نشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام بارندگی آتش‌سوزی کنترل‌ها افزایش پیدا می‌کند، شهروندان توجه داشته باشند که سرویس و بررسی کنترل خود را به افراد متخصص واگذار کنند تا در حین بارندگی اتفاق ناگواری رخ ندهد.

وی اضافه کرد: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تا پایان بارندگی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوند.

کد خبر 723113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.