میزبانی باغ رضوان از ۱۳۵۰۰۰ نفر در روز پدر

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، آرامستان باغ رضوان میزبان ۳۳۸۰۰ خودرو بود. گفت: با احتساب میانگین هر خودرو چهار نفر، باغ رضوان میزبان ۱۳۵۲۰۰ نفر از شهروندان بوده است.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آرامستان باغ رضوان همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، میزبان ۳۳۸۰۰ خودرو بود که با احتساب میانگین هر خودرو چهار نفر، میزبان ۱۳۵۲۰۰ نفر از شهروندان بوده است که باید به این آمار تردد اتوبوس‌های شهری را نیز اضافه کرد.

وی افزود: با همکاری خوب شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در روز پدر، ۴۵ سرویس به باغ رضوان انجام شد که در این راستا از همکاری هفتگی مدیرعامل و کارکنان این شرکت قدردانی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: از آمار ثبت شده توسط دوربین‌های تردد شمار، ۶۳ درصد زائران از ورودی خیابان جی و ۳۷ درصد نیز از ورودی بلوار رضوان وارد باغ رضوان شدند.

حاجیان با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر مردم برای حضور در عصر نیز بیش از صبح بود. ادامه داد: طبق آمار اعلامی ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه شاهد حضور ۲۵۰۰۰ خودرو بودیم، اما پس از آن تا ساعت ۱۸:۰۰ این آمار به ۳۳۸۰۰ خودرو رسید. یعنی ۸۸۰۰ خودرو فقط در ۲:۱۵ دقیقه وارد باغ رضوان شده‌اند.

وی گفت: استقبال زائران روز پدر بر اساس آمار و مشاهدات عینی بیش از یکم فروردین ماه بوده است. البته سازمان با تصمیم به برگزار نشدن مجالس و باز کردن تمام معابر تلاش کرد تا تردد آسانی را برای زائران فراهم کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای امروز -جمعه ششم بهمن_ مردم ۱۷۰ سفارش مراسم داده بودند و باید سفارش ایشان نیز آماده می‌شد، لذا همکاران ما بعد از ساعت ۱۸:۰۰ و پس از بسته شدن درهای آرامستان، تا نیمه شب مشغول آماده‌سازی مراسم روز جمعه بودند.

کد خبر 723100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.