اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در حاشیه شهر مشهد

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس در روزهای خاصی با محوریت مسجد محله، در نوبت صبحانه میهمان سفره با برکت حضرت رضا (ع) در مدارس خود خواهند بود.

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی تفاهم مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با آستان مقدس رضوی، از این پس دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر مشهد مقدس در روزهای خاصی با محوریت مسجد محله، در نوبت صبحانه میهمان سفره با برکت حضرت رضا (ع) در مدارس خود خواهند بود.

وی افزود: با توجه به ضرورت نقش‌آفرینی مساجد مشهد مقدس در خدمت به ساحت قدسی امام رئوف، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و زائران و مجاوران ایشان و نیز استفاده بهینه از این فرصت جهت ایجاد پیوند معنادار بین مدارس و مساجد در قالب طرح «پیوند مسجد و مدرسه»، آماده‌سازی و پخش این صبحانه توسط ائمه جماعت و سایر ارکان مساجد همجوار مساجد انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، تصریح کرد: این طرح از چهارم بهمن هم‌زمان با ایام ولادت امیرالمومنین (ع)، آغاز شده و در گام نخست در ۵۵ مدرسه حاشیه شهر مشهد اجرا شد.

وی در پایان به امامان جماعت توصیه کرد که نهایت استفاده از این برنامه را جهت برقراری یا استحکام و اعتلای پیوند دانش‌آموزان با مسجد بکنند و ضمن تأکید بر توفیق درک میهمانی بزرگ رضوی و تشکر از محضر حضرت رضا (ع) دانش‌آموزان را به مسجد دعوت کنند.

کد خبر 723092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.