۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کرمانشاه برفی می‌شود

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش محسوس دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش سامانه بارشی جدید ممکن است در مناطق معتدل استان کرمانشاه نیز به شکل برف مشاهده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی موج اول از سامانه بارشی حاکم در منطقه، کم و بیش تا عصر فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب بارش‌هایی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق به خصوص برای نیمه شمالی استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: بارش در ارتفاعات و احتمالاً گردنه‌های سردسیر به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد و طی این مدت شرایط برای تشکیل مه، در اوایل روز و در مناطق سرد و معتدل مهیا خواهد بود.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با ورود موج دوم از سامانه مذکور، که از هسته سردتری برخوردار است؛ از اواخر وقت فردا (جمعه) تا روز یکشنبه، علاوه بر کاهش دمای هوا، مجدداً شاهد بارش متناوب برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

زورآوند ادامه داد: بارش که ممکن است در مناطق معتدل نیز به شکل برف مشاهده شود در روز شنبه و در نیمه شمالی و نواحی غربی نمود بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر یکشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه به طور موقت از شدت ناپایداری کاسته می‌شود.

کد خبر 723070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.