نباید به بهانه مشکلات پیشرفت‌های نظام اسلامی را کوچک بشماریم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان باید دست به دست هم دهند و مشکلات را رفع کنند، با این حال نباید برجستگی‌ها و پیشرفت‌های نظام را کوچک شمرد و باید بدانیم که با خون شهدا این نظام باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شامگاه _پنجشنبه، پنجم بهمن_ در آئین گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در مصلای این شهرستان، حادثه ششم بهمن آمل را دارای عبرت‌های تاریخی عنوان و اظهار کرد: بهترین عبرت حضور مردم و ایمان آنان است و ایمان در روح مردم این شهرستان وجود دارد، مردم با بصیرت و دلی روشن، حماسه ملی را آفریدند.

وی افزود: در این ایام که روز حضور مردم غیور و قهرمان آمل در صحنه بود، صولت کسانی که به خیال واهی برای تصرف این شهر و سپس تصرف کشور آمده بودند، شکسته شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه سرعت عمل از دیگر عبرت‌های تاریخی این حماسه بوده است، ادامه داد: عبرت‌های حماسه ششم بهمن آمل بسیار مهم است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی با حوادث زیادی مواجه بوده و هستیم و فتنه‌های سال گذشته و سال ۱۳۸۸ از جمله آن است، تصریح کرد: اگر مردم در صحنه نبودند و بصیرت‌افزایی آن‌ها نبود، بساط فتنه برچیده نمی‌شد.

وی یادآور شد: شهدا چراغ راه ملت هستند که مسیر زندگی ما را تعبیر و تطهیر می‌کنند، برای جامعه فرهنگ می‌آورند و اسلام را در جامعه احیا می‌کنند.

آملی لاریجانی در ادامه شهدا را عامل احیای فرهنگ در جامعه مطرح کرد و گفت: آن‌ها نزد پروردگار رزق و روزی دارند و مسیر قرآنی را در جامعه احیا کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر فرهنگ شهادت که برخاسته از ایمان است را ترویج دهیم جامعه رشد می‌کند، تصریح کرد: در راه شهادت قدم برداشتن همان مسیر حق تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه خون مقدس شهیدان، کشور را در ساحت‌های مختلف به پیش برده است، گفت: امروز در کشور یمن مقاومت تشکیل شده است و مردانه مقابل ظلم ایستادند؛ روح ایمان و شهادت اثر خود را گذاشته است.

آملی لاریجانی ایران اسلامی را الگوی مقاومت در جهان برشمرد و بیان کرد: در کشور به رغم وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، اگرچه مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دست به دست هم دهند و مشکلات را رفع کنند، با این حال نباید برجستگی‌ها و پیشرفت‌های نظام را کوچک کرد و بدانیم که با خون شهدا این نظام باقی خواهد ماند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شهدا و خانواده‌های آن‌ها را به عنوان چراغ‌های راه دانست، گفت: باید قدر شهدا نگه داشته شود، ما باید به دشمن نشان دهیم پای انقلاب ایستاده‌ایم و با همه مشقت‌ها و گلایه‌ها نباید خطای استراتژیک داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه کمترین ضعف در نظام اسلامی سبب می‌شود تا دشمن به کشور ضربه زند، عنوان کرد: همه باید با عزم راسخ پای صندوق‌های رأی حضور یابیم تا وظیفه الهی دشمن‌شکنی را با همه توان انجام دهیم.

کد خبر 723067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.