شاگردان بی‌غم شنل قهرمانی را برای گیتی‌پسند می‌دوزند؟

هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز آغاز خواهد شد که در پایان نتایج می‌تواند به‌نحوی رقم بخورد که گیتی‌پسندی‌ها عنوان قهرمان زودهنگام لیگ‌برتر فوتسال را به‌نام خود ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ پیگیری می‌شود و هفت بازی به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز خواهد شد که می‌تواند دو بازی از این جدال‌ها تعیین قهرمان بیست‌وپنجمین دوره مسابقات لیگ برتر را نیز مشخص کند.

مس سونگون - آنا صنعت پاسارگاد قم (سالن پورشریفی)

کوبل‌داوری: مجید اکبری (داور اول)، مهدی کرد (داور دوم)، هادی ترابی (داور سوم)، محمدرضا سیدپور (وقت‌نگهدار) و ابراهیم مسیبی (ناظر داوری)

این بازی اولین بازی خانگی مس سونگون با هدایت حمید بی‌غم است. او باید تیم خود را پیروز از میدان خارج کند تا هم قهرمانی گیتی‌پسند را دست‌کم برای یک‌هفته عقب بیندازد و هم جایگاه دومی مس توسط سایر رقبا تهدید نشود. آناصنعت حریف دست و پابسته‌ای نیست و در بازی رفت هم مس سونگون را متوقف کرد و حالا هم به کسب امتیاز از این تیم فکر می‌کند. ضمن اینکه جدال علی‌اصغر حسن‌زاده با همشهری‌های خود در تیم قمی هم جالب توجه خواهد بود.

گیتی‌پسند اصفهان - فولاد زرند ایرانیان (سالن پیروزی)

کوبل‌داوری: سیدسجاد فتحی (داور اول)، مجتبی بختیاریان (داور دوم)، امیر باقری (داور سوم)، رضا ملکی (وقت‌نگهدار) و عباس دهقان‌پور (ناظر داوری)

گیتی پسند با ۵۸ امتیاز صدرنشین رقابت‌هاست و باتوجه به اختلافِ ۱۴ امتیازی‌اش با مس سونگونِ رده دومی، اگر امروز برنده جدال با فولاد باشد و تیم آذربایجانی هم امتیاز از دست بدهد، باتوجه به اینکه پنج بازی دیگر تا پایان فصل باقی می‌ماند، این گیتی‌پسند است که قبای قهرمانی را زودتر از موعد جشن خواهد گرفت.

با پیروزی آن‌ها در دیدار امروز و پیروز نشدن مس سونگون اختلاف امتیاز به اندازه‌ای خواهد رسید که قابل جبران نیست و قهرمانی شاگردان کشاورز مسجل می‌شود. حریف آن‌ها فولاد زرند است که سومین سرمربی را روی نیمکت خود می‌بیند و شاید این شوک به ضرر اصفهانی‌ها شود. کفه ترازو به نفع گیتی‌پسند سنگینی می‌کند و باید دید آن‌ها روند پیروزی‌های خود را ادامه می‌دهند یا خیر.

همین هفته جاری بود که پس از استعفای عباس روزپیکر از سرمربی‌گری سیرجانی‌ها، حمیدرضا محسنی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان معرفی شد. جالب‌تر اینکه پیش از حمیدرضا محسنی، عباس روزپیکر و امین پایمرد عهده‌دار سرمربیگری فولادزرند ایرانیان در این فصل بوده‌اند و فولاد برای سومین‌بار در کمتر از یک‌سال سرمربی‌اش را عوض می‌کند.

در اصفهان نیز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه گیتی‌پسند برگزار شد و در این جلسه اعضا به اتفاق آرا مصوب کردند که محمد کشاورز برای فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در سمت خود ابقا گردد.

کراپ الوند - سن‌ایچ ساوه (سالن یادگار امام)

کوبل‌داوری: محمدعلی سیاحی (داور اول)، علی اسماعیل‌سزاری (داور دوم)، هادی لطفی (داور سوم)، شاهین عباسی (وقت‌نگهدار) و علیرضا فولادی (ناظر داوری)

دو تیمی که در فصل‌های گذشته بالای جدول بودند، در این فصل مدام در مسیر ورود و خروج بحران هستند. کراپ الوند ایرانیان قزوین سه هفته پیاپی برده و حال آن‌ها خوب است و از طرف دیگر نیز سن‌ایچ از یک فاجعه خانگی به قزوین می‌رود.

برخلاف سن‌ایچ ساوه که در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشت و حالا دو هفته‌ای است پشت‌سر هم مقابل حریفان به‌طور غیرمنتظره می‌بازد، کراپ الوند با شروع بد در ابتدای نیم‌فصل، چند هفته‌ای می‌شود که روی نوار برد افتاده و همین عامل شانس تیم افضل برای پیروزی را بالا برده است.

جواد اصغری‌مقدم می‌خواهد سن‌ایچ وارد بحران نشود و از طرف دیگر تیم خود را به رده سوم جدول نزدیک کند و از همین‌رو انگیزه دوچندانی در تقابل با تیم سابق خود دارد و به چیزی غیر از پیروزی در این بازی فکر نخواهد کرد.

ماتئوس دسوزا یکی از دو بازیکن برزیلی کراپ الوند که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال به این تیم اضافه شد روز سه‌شنبه پس از گذشت چند هفته از آغاز رقابت‌های نیم‌فصل دوم، تصمیم به قطع همکاری با کراپی‌ها گرفت. دسوزا پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه کراپ الوند، ایران را به مقصد برزیل ترک کرد.

مقاومت البرز - آلومینیوم اراک (سالن انقلاب)

کوبل‌داوری: میرهادی اسماعیلی (داور اول)، امیر لامعی (داور دوم)، مجید فراهانی (داور سوم)، آرمین ابراهیمی (وقت‌نگهدار) و اصغر علی‌بیگی (ناظر داوری)

بازی مقاومت البرز و آلومینیوم اراک دوئل شش امتیازی برای بقا و آخرین امید مقاومت برای ماندن در لیگ برتر است. تیم مهرداد لطفی اگر این بازی خانگی را از همسایه جدولی‌اش نبرد فکر ماندن را از سرش بیرون خواهد کرد. در سمت مقابل ایرالکو اراک که آخرین بار در بیرون از خانه برده بود به‌دنبال سه امتیاز دیگر است تا خیال این تیم از بقا راحت شود.

قطعاً در کنار اتفاقات بالای جدول و شرایط قهرمانی گیتی‌پسند در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، بخشی از حواس لیگ به این بازی خواهد بود تا ببینند احتمالاً همچون قهرمانی لیگ برتر، تیم‌های سقوط‌کننده هم زودتر از پایان بازی‌ها مشخص می‌شوند یا کماکان این ماراتن در انتهای جدول ادامه خواهد یافت.

شهرداری ساوه - پوشاک‌حافظ ساری (سالن امام خمینی)

کوبل‌داوری: مهدی طاهری (داور اول)، بهادر نوروزی (داور دوم)، علیرضا حسن‌زاده (داور سوم)، نیما صفری (وقت‌نگهدار) و جواد فهیمی‌راد (ناظر داوری)

پوشاک‌حافظی‌ها امیدوارند همان‌طور که از فرش‌آرای مشهد و ایرالکو اراک در بازی‌های سخت بیرون از خانه امتیاز گرفتند در مقابل شهرداری ساوه هم دست پر از میدان خارج شوند. ضمن اینکه تیم امیرحسین رسولی یکی از مهره‌های تاثیرگذار خود را ندارد.

ساوجی‌ها برای رسیدن به نیمه بالای جدول باید این بازی خانگی را ببرند. یکی از دو برد پوشاک‌حافظ در این فصل، مقابل همین شهرداری ساوه رقم خورده و پوشاک ساری برای انتقام این شکست انگیزه دو چندانی در بازی این هفته دارند.

پالایش‌نفت بندرعباس - سفیرگفتمان تهران (سالن فجر)

کوبل‌داوری: علی حفیظی (داور اول)، محمد شرونی (داور دوم)، میلاد سعیدی (داور سوم)، محمد غلامی (وقت‌نگهدار) و عبدالکریم سیستانی (ناظر داوری)

بازی رفت دو تیم پالایش‌نفت آبادان و سفیرگفتمان تهران در شهرری با برتری پرگل شش بر یک سفیرگفتمان به پایان رسید و حالا شاگردان رضا زرخانلی با واقف بودن به دشواری بازی با پالایش‌نفت در بندرعباس، پای به سالن فجر خواهند گذاشت.

بندری‌ها با اندیشه جبران شکست تلخ در بازی رفت، مصمم به پیروزی هستند، اما کار آسانی در این بازی ندارند. باتوجه به همسایگی این دو تیم در جدول و رقابت فشرده در میانه‌لیگ، هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند. گفتنی است سفیر گفتمان در چهار هفته اخیر نبرده و باید در این بازی برنده از میدان خارج شود.

گهرزمین سیرجان - فرش‌آرا مشهد (سالن امام‌علی)

کوبل‌داوری: فرزین صالح (داور اول)، سعید قربانی‌زاده (داور دوم)، مهدی ابراهیمی (داور سوم)، محمود طحان (وقت‌نگهدار) و کوروش هاشمی (ناظر داوری)

گهرزمین سیرجان نیم‌نگاهی به رده دوم جدول دارد و باید برای گرفتن جای مس سونگون، فرش‌آرای مشهد را در خانه‌اش ببرد. فرشی‌آرایی‌ها در چهار هفته اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز دشت کردند و با این حال بازی خوب آن‌ها مقابل مس سونگون شاگردان حسن‌زاده را به کسب امتیاز در این بازی دشوار امیدوار کرده است.

گهرزمین آخرین‌بار در خانه‌اش در لیگ برتر هفت گل به سفیرگفتمان تهران زده بود و اکنون می‌خواهد همین بلا را بر سر فرش‌آرا بیاورد. هر چند بازی دفاعی مشهدی‌ها نتیجه این بازی را غیرقابل پیش‌بینی خواهد کرد.

کد خبر 722932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.