خلاصه بازی اردن و بحرین + فیلم

تیم ملی فوتبال بحرین با پیروزی یک بر صفر مقابل اردن جای این تیم را در صدر جدول گروه پنجم گرفت و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین و آخرین بازی از دیدار سوم گروه پنجم مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که امروز _پنج‌شنبه پنجم بهمن_ پیگیری می‌شود، تیم‌های ملی فوتبال اردن و بحرین از ساعت ۱۵:۰۰ و همزمان با دیدار کره‌جنوبی و مالزی با قضاوت عمر محمدعلی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر بایکدیگر تقابل کردند که برنده آن بحرین بود.

بازی بدون آنکه موقعیت خاصی داشته باشد دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۳۴ در حالی که بازیکنان اردن پیش کشیده بودند و در پشت محوطه جریمه بحرین حضور داشتند توپ‌گیری مدافعین بحرینی منجر به ایجاد یک ضدحمله سریع شد. سه پاس سریع رو به جلو موجب شد «یوسف هلال» از همان میانه میدان بدون آنکه مدافعی را پیش رو داشته باشد صاحب توپ شود و با یک استارت سریع خود را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد و موفق شد گل نخست بحرین را به ثمر برساند.

در نیمه دوم این دیدار هیچکدام از دو تیم تلاشی برای گلزنی نکردند. به‌نظر می‌رسد از آنجایی که تیم صدرنشین این گروه باید در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم ژاپن برود اردنی‌ها تمایلی به ایجاد موقعیت خطرناک و گلزنی نداشتند و تلاشی برای رسیدن به گل و صدرنشین شدن از خود نشان ندادند و این مسابقه بیشتر بازی در میانه‌های میدان دنبال شد.

در دقیقه ۸۹ بحرینی‌ها صاحب یک ضربه آزاد در پشت محوطه جریمه اردن شدند که ضربه قدرتمند «یوسف هلال» به دروازه بان اردن برخورد کرد و راهی در چهارچوب نداشت.
این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر بحرین به پایان رسید و بحرین به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد تا اردن هم حریف احتمالی عراق در مرحله حذفی شود.

خلاصه‌بازی بحرین و اردن:

کد خبر 722922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.