نشست پیگیری سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در استان کرمانشاه برگزار شد

استاندار کرمانشاه در نشست پیگیری سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در کرمانشاه برای احداث باغات گسترده ، بر تسریع در انجام مقدمات و آغاز عملیات اجرایی این طرح تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه _ چهارم بهمن _ در نشست پیگیری سرمایه گذاری هلدینگ ماهان در استان کرمانشاه برای احداث باغات گسترده در غرب استان، بر تسریع اقدامات و برنامه ریزی لازم برای سرمایه گذاری شرکت بزرگ سرمایه گذاری ماهان در استان تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های ذیربط موظف هستند که مقدمات این کار را به سرعت فراهم کنند تا اجرای این طرح که از برنامه‌های اثربخش و مهم برای منطقه است هر چه سریع‌تر شروع شود.

وی با تاکید بر اهتمام جدی همه دستگاه‌ها برای پیشرفت و بالندگی روزافزون استان، افزود: در استان به اجرای طرح‌های سرمایه گذاری توجه ویژه ای داریم و در همین راستا طرح سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری ماهان در غرب استان هم از طرح‌های قابل توجه است که امیدواریم عملیات اجرایی آن بزودی شروع خواهد شود.

در ادامه جلسه علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به اجرای طرح سامانه گرمسیری و اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در غرب استان، بخشی از این اراضی به منظور احداث باغات مدرن به شرکت سرمایه گذاری ماهان واگذار خواهد شد.

وی گفت: برنامه ریزی شده که در این اراضی نسبت به احداث نخیلات و گردوی گرمسیری و… اقدام شود.

به گزارش ایمنا، عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان (جهت همکاری در تأمین زمین)، نمایندگان شرکت سرمایه گذاری ماهان، محمد نجفی فرماندار قصرشیرین، مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور اراضی، آب منطقه‌ای و… هم در این نشست حاضر بودند.

کد خبر 722890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.