عزت و اقتدار بین‌المللی ثمره مشارکت بالای انتخابات است

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: عزت و اقتدار بین المللی ثمره مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز- سه شنبه سوم بهمن- در گردهمایی مدیران مرد مدارس شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: انتخابات به عنوان جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان مطرح بوده و با حضور مردم اقتدار بین المللی ایران به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

وی افزود: مشارکت بالای انتخابات دستاوردهای زیادی در عرصه ملی و بین المللی دارد که عزت و اقتدار کشورمان در جامعه جهانی ثمره مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون درصد حضور بالای مردم در انتخابات را مهمترین فرصت برای شکست توطئه‌های غرب علیه نظام دانست و تصریح کرد: دشمن در دو سال گذشته تاکنون علیه کشورمان تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی گسترده‌ای داشته تا اینکه نظام را زمین گیر کند اما حضور حماسی مردم مانع از آن می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز برای اقتدار نظام حائز اهمیت بوده و پس از آن مشارکت سیاسی بالا برای تشکیل مجلس اصلح و قوی بسیار مهم است.

محمدی کیا به برخی از مشکلات داخلی از جمله دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: این مسائل ناشی از کم توجهی‌های دهه‌های گذشته به حوزه اقتصادی و اصلاح ساختارها بوده که این نگرانی مردم با برنامه ریزی های جدید اصلاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت کشورمان در عرصه بین الملل نباید دستخوش سیاه نمایی‌ها و وجود بعضی از مشکلات قرار گیرد و دشمن از آن برای ناامیدی ملت استفاده کند.

فرماندار تیران و کرون از همه خواست تا علاوه بر حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دیگران را نیز برای این حضور ملی تشویق کنند.

وی یادآورشد: مشارکت مردمی سرمایه نظام و کشور بوده و این موضو ع به رشد و اعتلای کشور کمک خواهد کرد و دستاوردهای آن متوجه زندگی مردم خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تیران و کرون به جایگاه و نقش معلمان در جهاد تبیین نیز اشاره کرد و گفت: معرفی اقدامات کارآمد و مؤثر کشور امیدواری را افزایش می‌دهد.

کد خبر 722886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.