تداوم بارندگی و احتمال وقوع گردوخاک در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارندگی در بعضی نقاط استان، گفت: فردا از شدت سامانه بارشی کاسته می‌شود و در بخش‌های غربی، جنوب غربی به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای احتمال خیزش گردوخاک‌های موقتی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _چهارشنبه چهارم دی_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده، طی امروز در بخش‌های شرقی، جنوب شرقی و شمالِ شرقی استان سبب رگبار و رعدوبرق خواهد شد و در ارتفاعات استان بارش به صورت برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در بخش‌هایی از مرکز استان به صورت پراکنده و نقطه‌ای احتمال رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست علاوه بر آن در بخش‌های غربی، جنوب غربی به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای احتمال خیزش گردوخاک‌های موقتی وجود دارد، فردا از شدت سامانه کاسته می‌شود فقط در ارتفاعات استان بارش به صورت پراکنده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در بقیه مناطق استان به ویژه راه‌های مواصلاتی پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

سبزه‌زاری تاکید کرد: از جمعه سامانه بارشی قوی‌تر و فراگیرتری وارد استان می‌شود که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان خواهد شد. شمال خلیج فارس طی این مدت نیز مواج است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۲۶.۲ و دهدز با دمای ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شد علاوه بر آن حداکثر دمای اهواز ۲۵.۳ و حداقل آن به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.

کد خبر 722826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.