کشف انبار احتکار ۱۰۰ میلیاردی قطعات دوچرخه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف احتکار قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و مونتاژ نشده در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و کوچک مونتاژ نشده خارجی در یکی از انبارهای شهر اصفهان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از این مکان ۷۰۰ کارتن حاوی قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و کوچک مونتاژ نشده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه موجودی انبار و مشخصات آن در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت درج نشده بود و مدت زمان زیادی نیز از نگهداری آنها می‌گذشت، کالاهای مذکور به جرم احتکار توقیف و انبار مذکور نیز پلمب و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار علینقیان‌پور خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد می‌کند و از هیچ تلاشی در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 722818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.