انتخاب ۱۳ شهردار جوان برای محلات آسیب‌پذیر ایزدشهر

استاندار مازندران گفت: برای ۱۳ محله در منطقه آسیب‌پذیر شهر ایزدشهر، ۱۳ شهردار جوان انتخاب می‌شوند تا برای تحول در ارائه خدمات با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در بازدید از منطقه آسیب شهید رجایی ایزدشهر با اشاره به قدمت ۵۰ ساله این منطقه، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم توجه به برخی قوانین و مقررات؛ این منطقه در شمار مناطق کم برخوردار و آسیب قرار گرفت که برای تحول در ارائه خدمات عمومی و برخورداری مردم منطقه آسیب شهید رجایی برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه در اسرع وقت باید این منطقه در دایره خدمات شهری و اجتماعی قرار گیرد و مردم از خدمات لازم و مورد نیاز برخوردار شوند، مطرح کرد: البته این اقدام در وهله نخست به همکاری و تعامل مردم ساکن در این منطقه بستگی دارد تا با یک برنامه‌ریزی صحیح کمبودها جبران شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رفع مشکل مسکن در اولویت این منطقه قرار گیرد، گفت: باید سازوکاری برای ایجاد مسکن مناسب برای خانوارها در این منطقه در نظر گرفته شود.

حسینی‌پور با اشاره به دیگر معضلات زندگی این منطقه ساخت و ساز در حریم رودخانه در پایین‌ترین سطح ایمنی، فقدان بهداشت و درمان، زباله و فقدان آموزش برای کودکان عنوان کرد: خدمات عمومی نظیر برق، آب و گاز از دیگر مشکلات این منطقه است که اکثر خانواده‌ها از آن برخوردار نیستند که باید با کمک همه دستگاه‌ها برای آن‌ها تدبیر شود.

وی با بیان اینکه امروز تصمیم گرفته شد تا شهرداری برای ارائه خدمات شهری و لازم برای ساکنین این منطقه اقدام نماید، خاطرنشان کرد: همچنین برای مسکن مردم این منطقه که فاقد مسکن هستند، برنامه داریم و در تلاشیم تا دولت با کمک خیرین برای مسکن کسانی که فاقد شرایط مالی مناسب هستند، اقدام کند.

استاندار مازندران ادامه داد: در اقدامی مبتکرانه؛ ۱۳ جوان از ۱۳ کوچه این محله را به عنوان شهردار اینجا انتخاب می‌کنیم تا برای تحول در ارائه خدمات با شهرداری همکاری کنند.

حسینی‌پور یادآور شد: تسهیلاتی را نیز برای برخی مردم در نظر گرفتیم و برای اشتغال جوانان این منطقه نیز برنامه داریم.

کد خبر 722814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.