لزوم برندسازی صنعت مبل رهنان در ایران

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان گفت: هدف اصلی این جشنواره برندسازی این صنعت است، چراکه مبل رهنان فقط فروشگاه‌های داخل خیابان شریف و شهیدان نیست، بلکه کارگاه‌های بسیاری ازجمله ساخت و رویه‌کوبی مبل نیز در رهنان وجود دارد و ۲ هزار خانواده در این صنعت ارتزاق می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکرم قپانچی امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره بازار مبل رهنان از پنجم بهمن تا پنجم اسفند سال جاری به مدت یک ماه در خیابان شریف شرقی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره بازار مبل رهنان همزمان با جشن نیمه شعبان خواهد بود، افزود: این جشنواره همراه با قرعه‌کشی شبانه ۳۰ شب، ۳۰ گوشی تلفن همراه است و دو کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال، همچنین تا سقف ۲۰ درصد تخفیف فروشگاه‌های مبل به شهروندان را خواهیم داشت.

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ فروشگاه مبل در رهنان فعالیت و مغازه‌هایی که در جشنواره شرکت می‌کنند، آذین‌بندی شده‌اند.

قپانچی با بیان اینکه برگزاری جشنواره بازار مبل رهنان در قالب نقالی و شعرخوانی در محورهای چهارباغ و رهنان اطلاع‌رسانی خواهد شد، ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره برندسازی این صنعت است، چراکه مبل رهنان فقط فروشگاه‌های داخل خیابان شریف و شهیدان نیست، بلکه کارگاه‌های بسیاری ازجمله ساخت و رویه‌ کوبی مبل نیز در رهنان وجود دارد و ۲ هزار خانواده در این صنعت ارتزاق می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی داشته باشیم، گفت: برای انجام تبلیغات محیطی، روی ۶۰ پایه بتونی سیمانی سطح شهر، تبلیغات جشنواره بازار مبل رهنان انجام شده است.

قپانچی ادامه داد: برای توسعه کسب‌وکار فعالان صنعت مبل و با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید اقدام به برگزاری جشنواره بازار مبل رهنان با همکاری شهرداری اصفهان، اتحادیه مبل و کسبه داشته‌ایم.

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان گفت: در جریان برگزاری این جشنواره شهرداری اصفهان به‌عنوان تسهیلگر، برگزاری برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه و تبلیغات سطح شهر را انجام خواهد داد.

کد خبر 722802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.