عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ بهمن‌

در این بسته خبری از برف‌روبی ۹۰۰ معبر اصلی ارومیه تا توسعه کانون‌های اجتماع محور سالمندی در پایتخت و لایحه بودجه ١۴٠٣ شهرداری همدان تقدیم شورای شهر شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

یک فوتی و یک مصدوم براثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق در کرج

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با تیر چراغ برق در کرج یک فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.

لایحه بودجه ١۴٠٣ شهرداری همدان تقدیم شورای شهر شد

محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری همدان توسط شهردار به شورا خبر داد.

دفترچه عوارض محلی ۱۴۰۳ بجنورد تصویب شد

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب دفترچه عوارض محلی ۱۴۰۳ بجنورد خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ بهمن‌

آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق پایتخت

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این مطلب که تاکنون آب‌گرفتگی در معابر نداشته‌ایم از آماده‌باش نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق پایتخت خبر داد.

توسعه کانون‌های اجتماع محور سالمندی در پایتخت

غلامحسین ادب، معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه در افق ۱۴۳۰ بالغ بر ۳۰ درصد جمعیت سالمند خواهد بود، گفت: ضرورت دارد در برنامه‌ریزی‌ها و جهت‌گیری‌هایی که در سطوح کلان شهری، استانی و ملی انجام می‌شود به ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده این قشر بیش از گذشته توجه شود.

برف‌روبی ۹۰۰ معبر اصلی ارومیه

هادی بصاری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۹۰۰ معبر اصلی سطح شهر توسط ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی است.

اتمام عملیات جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام عملیات پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان خبر داد.

بهسازی معابر کوی بهارستان غربی و شرقی آبادان آغاز شد

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: عملیات اجرای بهسازی و روکش آسفالت در کوبی بهارستان شرقی و غربی آبادان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال چهارشنبه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر آغاز شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ بهمن‌

سرویس دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد در روز میلاد حضرت علی (ع) رایگان شد

محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز پنجم بهمن ماه و همزمان با تولد امیرالمومنین (ع) رایگان است.

کد خبر 722801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.