آماده‌باش ماشین‌آلات شهرداری در شرق تبریز هم‌زمان با بارش برف

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرقی تبریز از اعزام ماشین‌آلات مناطق مختلف شهرداری برای بازگشایی معابر شرق تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، پرویز عباس‌نژاد ظهر امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ با اشاره به کولاک شدید و بارش برف در مناطق شرق شهر تبریز، اظهار کرد: از نیمه‌شب گذشته نیروهای خدمات شهری و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در سطح شهر آماده‌باش هستند و عملیات محلول‌پاشی و برف‌روبی معابر را انجام می‌دهند.

وی افزود: به دنبال تشدید بارش برف در شرق تبریز و کولاک شدید در این منطقه برای بازگشایی معابر به‌ویژه ورودی‌های شهر تجهیزات زمستانی و ماشین‌آلات مناطق مختلف برای انجام عملیات در منطقه شرق تبریز متمرکز شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شدت بارش برف و کولاک در منطقه شرق تبریز به حدی است که به‌رغم فعالیت چندین‌باره ماشین‌آلات زمستانی برای بازگشایی معابر احتمال بروز مشکلات برای خودروهای شهروندان وجود دارد.

عباس‌نژاد با درخواست از شهروندان برای خودداری از تردد غیرضروری به ویژه در شرق تبریز تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از تردد غیرضروری وسایل نقلیه شهری در سطح شهر به‌ویژه مناطق شرقی خودداری کنند تا ضمن تسهیل انجام عملیات نیروهای خدمات شهری احتمال تصادفات و ایجاد مشکلات برای خودروها کاهش پیدا کند.

تمام نیروها و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز از شب گذشته آماده‌باش هستند و همچنان فعالیت بازگشایی معابر و برف‌روبی توسط ناوگان تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز ادامه دارد.

کد خبر 722782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.