ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه آموزش‌های مدیریت پسماند به دانش‌آموزان در این منطقه گفت: آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های کنترل شیرابه و تولید پسماند کمتر در منزل با تهیه خشکاله، خشک کردن تفاله چای و استفاده از آن به عنوان کود برای گیاهان، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این دوره بود.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه برنامه روز هوای پاک اظهار کرد: توجه به هوای پاک و فراهم کردن بستر فرهنگی و اجتماعی در راستای این موضوع در دستور کار مدیریت منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست و کاهش آلودگی هوا به مناسبت روز هوای پاک در دبستان شهید نم‌نبات برگزار شد، افزود: این ویژه برنامه در راستای حفظ محیط زیست و آشنایی کودکان با محیط زیست سالم و پاک برگزار و در پایان برنامه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروزه مدیریت پسماند یکی از مباحث مهم در زیست شهرها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور با حضور کارشناسان خبره به تمام دانش‌آموزان این مدرسه در زمینه مدیریت پسماند آموزش‌هایی ارائه شد تا بتوانند در شهری پاک و سالم زندگی کنند.

صیرفی‌نژاد تاکید کرد: آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم مدیریت پسماند، روش‌های کنترل شیرابه و تولید پسماند کمتر در منزل با تهیه خشکاله، خشک کردن تفاله چایی و استفاده از آن به عنوان کود برای گیاهان، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در کلاس آموزشی بود.

کد خبر 722766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.