سمنان امن‌ترین استان کشور برای سرمایه‌گذاری است

استاندار سمنان گفت: بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، استان سمنان امن‌ترین استان کشور برای سرمایه‌گذاری بوده که بخشی از این مهم به علت وجود امنیت فراهم شده توسط فراجای استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ در نشست تبیینی انتخابات با فرماندهی و پرسنل انتظامی استان سمنان اظهار کرد: تأمین امنیت و آرامش توسط فراجا در سطح استان، زمینه ساز افزایش رضایتمندی عمومی مردم و در نهایت تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

وی افزود: اقدامات فرماندهی انتظامی استان سمنان در بحث کاهش تصادفات، استقرار نیروهای فراجا در سطح استان، برخورد با متخلفان، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی که تأمین کننده آرامش در سطح جامعه است، قابل تقدیر است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثری در طول مدت عمر دولت سیزدهم در استان سمنان به انجام رسیده و تا کنون دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای در حوزه‌های رشد اقتصادی، عمرانی، گردشگری، کاهش تورم، اجرای نهضت ملی مسکن، رشد تولید و صنعت، کاهش نرخ بیکاری، کاهش تصادفات جاده‌ای، اجرای مصوبات سفر و سایر موارد به ثمر نشست و رتبه‌های برتر و نخست کشوری به استان سمنان اختصاص یافت.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، استان سمنان امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاری است که بخشی از این مهم به علت وجود امنیت فراهم شده توسط فراجای استان است.

وی ادامه داد: شما عوامل انتظامی استان در بحث تحقق نشاط اجتماعی، کاهش آسیب اجتماعی، افزایش رضایتمندی عمومی، کاهش تصادفات و به صورت کل تأمین نظم، امنیت و آرامش در سطح جامعه نقش آفرینی مؤثر دارید.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان همانگونه که در بحث آرامش و امنیت، شاخص‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، سیاسی و فرهنگی و سایر موارد در سطح کشور می‌درخشد و رتبه‌های برتر و نخست کشوری را به خود اختصاص داده، در بحث لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و تحقق مشارکت قوی نیز باید پیشرو و سرآمد کشور باشد.

هاشمی اظهار کرد: تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، تقویت کننده و باعث افزایش امنیت، اقتدار، رضایتمندی عمومی و خنثی کننده توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و معاندان نظام خواهد بود.

کد خبر 722757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.