گرگان شهر خلاق و هوشمند می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به برنامه و هدف گذاری که برای شهر داریم، آن را به سمت شهر خلاق و هوشمند پیش خواهیم برد.

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار ایمنا از گلستان در توضیح برگزاری نمایشگاه شهریران، اظهار کرد: نمایشگاه فرصت خوبی را برای معرفی جدیدترین دستاوردهای شهرداری، سازمان و شرکت خدمات دهنده به شهرداری‌ها به وجود آورده است.

وی انتقال تجربه را اقدامی مؤثر در نمایشگاه شهریران دانست و اضافه کرد: چنین رویدادی که برای مخاطبانش بسیار کاربردی است چراکه در گروه‌های هدف از کارشناسان خبره استفاده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در توضیح ظرفیت‌های شهر گرگان، گفت: در گرگان با توجه به برنامه و هدف گذاری تلاش داریم تا آن را به سمت شهر خلاق و هوشمند پیش ببریم؛ در این راستا خدا را شاکریم که گرگان جزو شهرهای پیش رو با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند فیبر نوری، شهروندان از کیفیت خوب اینترنت استفاده می‌کنند.

مقسم ادامه داد: گرگان با بهره‌گیری از ۱۶۰ کیلومتر بافت تاریخی یکی از مزیت‌های نسبی برای توسعه گردشگری را دارد که مجموعه مدیریت شهری از این پتانسیل برای توسعه اقتصادی شهر نهایت بهره را خواهد برد.

کد خبر 722695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.