رویداد گل و گیاه در اماکن تحت اختیار شرکت توسعه سپاهان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در تعامل ارزنده با بازار گل سپاهان مقرر شد با توجه به نزدیک بودن فصل بهار و نوروز ۱۴۰۳، برگزاری رویداد گل و گیاه در پهنه‌های عملکردی شرکت برنامه‌ریزی و برگزار شود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه با اعضای هیئت مدیره بازار گل سپاهان اظهار کرد: برگزاری رویدادهای خلاق و متنوع در قالب برنامه‌های پرطرفدار مردمی برای مشارکت بیشتر شهروندان، یکی از اهداف و برنامه‌های ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان است که در تدوین رویدادهای فرهنگی و تفریحی خود، آن را پیگیری می‌کند.

وی افزود: در همین راستا جلسه مشترکی با اعضای هیئت مدیره بازار گل سپاهان برگزار شد که نظرات ارزشمندی در رابطه با حوزه‌های فعالیتی مرتبط با گل و گیاه در محورها و پهنه‌های عملکردی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان مطرح شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموعه‌های تحت مدیریت این شرکت ارتباط مستقیمی با طبیعت و گیاهان دارد، خاطرنشان کرد: در بدو ورود گردشگران به مجموعه‌های تحت مدیریت شرکت، ابتدا فضای طبیعت و جلوه‌های محیطی است که می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ساکت با بیان اینکه مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها می‌تواند پایلوتی برای اجرا و نمایش گل‌های خاص و برگزاری رویدادهای حوزه گل و گیاه باشد، گفت: در این جلسه در رابطه با تمایل برای استقرار فروشگاه ثابت فروش گل‌های تزئینی و ارائه خدمات گردشگری در مجموعه‌های هر دو طرف، مواردی مطرح شد که مورد استقبال واقع شد.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه می‌توان به تعامل برای معرفی گسترده حوزه‌های مرتبط با گل و گیاه، ارائه بسته‌های تخفیفی برای بهره‌مندی بیشتر شهروندان از تنوع گیاهی و اقلام مرتبط با آن، پرورش گل و ایجاد نمادهای گل و گیاه در محوطه‌های مختلف امکان تحت اختیار شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد گل و گیاه در یکی از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و اهمیت ویژه تهیه گل‌های تزئینی و فصلی ویژه نوروز و سال جدید برای شهروندان و گردشگران مقرر شد با تعامل ویژه با بازار گل سپاهان این اقدام در یکی از پهنه‌های عملکردی شرکت به‌منظور بهره‌مندی آحاد مردم برنامه‌ریزی شود و انجام پذیرد.

کد خبر 722694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.