چهارمحال و بختیاری روز جمعه سفیدپوش می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هوا اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی خوبی از اوایل روز جمعه از سمت غرب وارد استان می‌شود و تا اواسط روز جمعه کل استان را فراگیر می‌کند این سامانه، سامانه سردی است و انتظار می‌رود اغلب مناطق استان را سفیدپوش کند.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از روز گذشته شاهد فعالیت سامانه بارشی در سطح استان هستیم بیشتر فعالیت این سامانه مربوط به شهرستان کوهرنگ با میزان ۴۰ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ ادامه خواهد داشت و بیشتر این بارش‌ها برای کوهرنگ، کیار، فلارد، بخش‌های از اردل و لردگان خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هوا اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وزش باد شدید در برخی از ساعات امروز را برای شهرکرد، بن، سامان و بروجن پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: این سامانه بارشی اواخر امروز از استان خارج می‌شود و برای فردا _پنجشنبه پنجم بهمن_ کاهش دما پدیده مه و برای کوهرنگ و غرب اردل بارش ضعیف انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی خوبی از اوایل روز جمعه از سمت غرب وارد استان می‌شود و تا اواسط روز جمعه کل استان را فراگیر می‌کند، این سامانه، سامانه سردی است و انتظار می‌رود اغلب مناطق استان را سفیدپوش کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هوا اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: روز شنبه از شدت بارش‌های این سامانه کاسته شده است و برای روز یکشنبه کاهش دما و بارش‌های ضعیف پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی ابراز کرد: حداقل دما در ۲۴ ساعته گذشته در شهرکرد ۱-، بروجن صفر، لردگان ۱ و کوهرنگ صفر درجه بوده است.

کد خبر 722685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    انشالله... دوستان به داد طبیعت و اکوسیستم چهارمحال بختیاری برسیم زباله و پلاستیک ها را جمع کنیم