حسین‌زاده سکان‌دار هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد که حسین حسین‌زاده با کسب ۱۳ رای به عنوان سکان‌دار هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی زورخانه‌ای استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان امروز _چهارشنبه چهارم بهمن_ از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی، مسعود ملکی دبیر فدراسیون و جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از ورزشکاران و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

حسین‌زاده سکان‌دار هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان شد

این مجمع انتخاباتی با کاندیداتوری حسین حسین‌زاده و مهدی غلامی برای ریاست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان برگزار شد. که حسین حسین‌زاده با کسب ۱۳ رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان انتخاب شد.

حسین‌زاده سکان‌دار هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان شد

در ادامه انتخابات هیئت رئیسه پیگیری شد که سید مهدی حسینی با کسب ۱۳ رای به عنوان نائب رئیس، مجتبی مقامی با کسب ۱۳ رای به عنوان خزانه‌دار و سیدرضا اخروی با کسب ۱۳ رای به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

در پایان مجمع انتخاباتی از سیدمهدی حسینی برای زحمات و تلاش‌های وی در دوران سرپرستی توسط مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 722681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.