پیشرفت ۳۰ درصدی احداث سوله چندمنظوره مدیریت بحران در تبریز

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: ساخت سوله مدیریت بحران در شهرک خاوران زمینه را برای مدیریت اصولی بحران و اسکان شهروندان فراهم خواهد کرد.

هادی بدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با اشاره به احداث سوله مدیریت بحران در شهرک خاوران اظهار کرد: این سوله چندمنظوره با هدف مقابله با حوادث طبیعی، مدیریت اصولی بحران و آمادگی برای اسکان شهروندان در زمان بروز حوادث غیرمترقبه در شهرک خاوران در حال احداث است.

وی با اشاره به ضرورت برخورداری مناطق شهرداری از سوله‌های مدیریت بحران افزود: با ساخت این پروژه و اجرایی شدن چندین طرح زیرساختی هم‌سو با مدیریت بحران، این منطقه از آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی، اسکان شهروندان و مدیریت اصولی بحران برخوردار خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ تبریز خاطرنشان کرد: برای ساخت این پروژه، زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده که ۱۲۵۰ متر مربع آن به ساخت سوله و ۲۵۰ متر مربع برای احداث ساختمان اداری اختصاص داده شده است و در حال حاضر پروژه سوله چندمنظوره بحران در حال اجرای عملیات فنی و عمرانی است.

بدری با اشاره به رعایت تمهیدات زمستانی در عملیات بتن‌ریزی این پروژه اضافه کرد: تاکنون عملیات گودبرداری و پی‌افکنی این پروژه به پایان رسیده و بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با تاکید بر موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرک تازه‌تأسیس خاوران گفت: این شهرک به عنوان یکی از ورودی‌های ریلی و زمینی کلان‌شهر تبریز شناخته شده است و اهمیت آن در مدیریت بحران مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود.

شهردار منطقه ۹ تبریز تصریح کرد: اجرای هم‌زمان بیش از ۴۰ پروژه زیرساختی همچون تقاطع غیرهمسطح خلعت‌پوشان، فازهای مختلف مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، کانال فرامنطقه‌ای خاوران، آماده‌سازی اراضی خاوران، خانه مادر-کودک و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر در کنار احداث سالن چندمنظوره مدیریت بحران، شهرک خاوران را با بهره‌گیری از روش‌های نوین در حوزه شهرسازی و عمرانی به یکی از کانون‌های توسعه و آبادانی در سطح کلان‌شهر تبریز مبدل کرده است.

کد خبر 722640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.