تعطیلی مدارس مناطقی از آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه ۴ بهمن

مدارس در چند منطقه آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به دنبال بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، فردا _چهارشنبه چهارم بهمن‌_ فعالیت مدارس در چند منطقه از استان آذربایجان‌شرقی غیرحضوری اعلام شد.

مدارس شهری و روستایی منطقه کلیبر در تمام مقاطع، غیرحضوری است. تمام مقاطع تحصیلی شهری خداآفرین غیر حضوری است.

فعالیت مدارس منطقه اهر در تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است. مدارس منطقه هوراند در تمام مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت، غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه ترکمانچای در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است. فعالیت مدارس منطقه ورزقان در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

فعالیت مدارس منطقه خواجه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است. در منطقه عشایر، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز، فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه در در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در دیگر مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز در صورت غیر حضوری شدن مدارس شهرستان تبریز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظف هستند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل است و زمان جدید مراجعه به اولیا اطلاع‌رسانی خواهد شد، به علاوه آزمون سراسری پایش عملکرد یادگیری دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان، طبق برنامه اعلام شده از قبل رأس ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 722613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 1
    خواب مسئولان در تبریز
  • سارا IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 1
    تبریز هم تعطیله اصلاح کن
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 0
    چرا شهرستان هریس نمیزاره تعطیلی خودشو