همه‌ باید برای انتخابات تلاش کنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با توجه به در پیش بودن انتخابات گفت: همه موظف هستند که بقیه را به انتخابات دعوت کنند و ما نگران خاموشی‌ها و بی تفاوتی‌ها هستیم و باید برای انتخابات کم نگذاریم و تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی عصر امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین با بیان اینکه فرصت‌ها را باید غنیمت شمرد، اظهار کرد: چرا بعضی از ما فرصت‌ها را می‌سوزانیم و دود آن در چشم نظامی می‌رود که دنیا را تکان داده است و جوان‌های انقلابی در حال خدمت و در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم زیرا امروز با فرهنگ شهید مهدی باکری‌ها و با وجود اخلاص کار جلو می‌رود و امروز باید با نوکری مردم لکنت‌ها و شایعات را برطرف کرد و چسبندگی به میزها معنا ندارد چرا که کسی از شکم مادر رئیس خلق نشده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم عاشق شهادت بود و شهادت او دنیا را بیدار کرد و مظلومیت مکتب تشیع را نشان داد چرا که وی مرد عمل بود و ما هرچه مدیران متواضع مردمی داشته باشیم به درد انقلاب اسلامی می‌خورد.

حجت‌الاسلام فوقی اضافه کرد: باید برای خدمت به مردم تلاش کرد و آدم‌های خالص و بی ادعا تربیت کرد و تحویل انقلاب داد و ما برای خدمت به مردم پست نیاز نداریم؛ امروز گروه‌های جهادی، مردمی و بسیجی بیشتر از سازمان تبلیغات خدمت می‌کنند.

همه‌ باید برای انتخابات تلاش کنیم

وی تصریح کرد: اتاق‌های خود را ترک کنید که این اتاق‌ها فریب دهنده و خطرناک است چرا که ما را دچار روزمرگی‌ها می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با توجه به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: همه موظف هستند که بقیه را به انتخابات دعوت کنند و ما نگران خاموشی‌ها و بی تفاوتی‌ها هستیم و باید برای انتخابات کم نگذاریم و تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام فوقی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام شیخ وحید صادقی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین پای کار سازمان تبلیغات باشند و نظام را سرافراز کنند و جوانان ما طعم تبلیغات خوب را بچشند.

وی افزود: برای اعیاد به ویژه دهه فجر برنامه‌ریزی کنید و به صورت خصوصی و نه در جمع یقه ما را بگیرید که این مطالبه گری‌های فردی خوب است.

همه‌ باید برای انتخابات تلاش کنیم

تربیت مبلغ نیاز شهرستان نائین است

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی چند وجه خدمت به خلق، خدمت به دین و خدمات اجتماعی را دارد که مهم‌ترین آن خدمت به دین است.

وی ادامه داد: از وظایف مهم این سازمان، تربیت مبلغ دینی است که اخیراً رهبر انقلاب در بحث تبلیغ صحبت کردند و این مهم، اهمیت جایگاه تبلیغ را نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان نائین تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی یک لقمه آماده است که زمانی که در جمع ائمه جمعه در تهران بخشی از طرح آن در نائین ارائه شد، حاضران مبهوت ماندند که ارائه دستورالعمل و شیوه‌نامه بومی شده این شورا از کجا است و به چه صورت آماده شده است.

حجت الاسلام مطهرخو افزود: یکی از کمیته‌های شورای فرهنگ عمومی که مصوبات آن لازم‌الاجرا است، کمیته قرآنی به دبیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است و آنچه که ما در بحث تبلیغات لازم داریم، در راستای منویات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب و با توجه به شرایط این شهرستان، تربیت مبلغ است.

وی با بیان اینکه در ۱۸۷ روستای ما غیر از ایام تبلیغی هیچ تبلیغی انجام نمی‌شود، گفت: تشکیل پرونده تبلیغی برای هر مسجد، نهضت قرآنی در شهرستان، ساماندهی جلسات قرآنی و همچنین بحث ساماندهی هیئت‌های مذهبی که حجت‌الاسلام ربیعی ریاست سابق این اداره آن را شروع کردند، از جمله اموراتی است که به عنوان کارهای زیرساختی اگر در شهرستان پیگیری و انجام شود، برای آینده نیز مؤثر خواهد بود.

همه‌ باید برای انتخابات تلاش کنیم

به گزارش ایمنا، در این آئین که با حضور رئیس و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، جمعی از طلاب، فعالان فرهنگی، تبلیغی و قرآنی برگزار شد، از زحمات جهادی حجت الاسلام شیخ مهدی ربیعی مزرعه شاهی تقدیر و شیخ وحید صادقی مهری به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین معرفی شد.

کد خبر 722609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.