احیای مجدد معدن کرومیت شهرستان فاریاب و جلوگیری از بیکار شدن کارگران

با ورود دادستان و معاون حقوق عامه دادستانی مرکز استان کرمان و تلاش شورای تامین شهرستان فاریاب، مشکلات معدن کرومیت فاریاب که از چندین سال قبل به دلیل اختلاف بین سهامداران فعالیتش متوقف شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، مهدی بخشی اظهار کرد: به منظور رسیدگی به اختلافات چندین ساله شرکای معدن کرومیت و مردم نشستی با حضور رئیس دادگستری شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان و سهامداران معدن تشکیل شد و پس از تلاش و مساعی در نهایت با تنظیم صورتجلسه صلح، بین طرفین سازش برقرار شد.

وی به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توانستیم با حل مشکلات دیرینه معدن کرومیت، از بیکاری تعداد زیادی کارگر در این شهرستان جلوگیری کنیم.

این مقام عالی قضائی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال و جلوگیری از ارتکاب به جرم و ورود افراد به چرخه بزه‌کاری، دستگاه قضائی نگاه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای توسعه اشتغال، تثبیت و خلق فرصت‌های شغلی برای مردم داشته و دارد.

کد خبر 722603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.