پایان اصلاح مرز بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره)

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: از سال گذشته تا سال جاری عملیات اصلاح ۷۴ عدد از فاصله‌های بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) با هزینه‌ ۶۵ میلیارد ریال به پایان رسید و در این روگذر عملیات اجرای کانیو دفع آب‌های سطحی در حال اجرا است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فاصله بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) اظهار کرد: جهت احداث روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) بین ستون‌ها، تیرهای بتنی کار گذاشته شده است و با تغییر فصول و برودت هوا فاصله ایجاد شده با انبساط و انقباض تغییر می‌کند که این تغییر موجب تخریب آسفالت و دست‌انداز می‌شود.

وی افزود: این فاصله‌ها پس از گذشت چندسال با توجه به حجم تردد و برودت هوا نیاز به اصلاح و مرمت دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۶۵ میلیارد ریالی اصلاح شکاف بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) تصریح کرد: با توجه به حجم تردد در این بزرگراه عملیات اصلاح و مرمت ۷۴ شکاف بین بتن زمان‌بر بوده و به این منظور از سال ۱۴۰۱ این عملیات آغاز و تا اواسط سال جاری ادامه داشته است.

باقری ادامه داد: عملیات اصلاح در سال جاری با زیرسازی که هشت عدد آن با استفاده از الاستومری (پلاستیک فشرده مقاوم) و ۳۵ عدد از آن با آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) بیان کرد: به دلیل جمع شدن آب هنگام بارش باران، عملیات اجرای کانیو دفع آب‌های سطحی به طول ۲۲۰۰ متر و هزینه ۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

کد خبر 722602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.