جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم ایران، امارات

تیم ملی فوتبال ایران با ۹ امتیاز صدرنشین و امارات دوم گروه سوم جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شدند، حریفان احتمالی این تیم‌ها همچنین احتمال صعود فلسطین به عنوان تیم سوم گروه مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا روز گذشته وارد بازی سوم و پایانی شد و امروز _سه‌شنبه سوم بهمن_ تیم‌های صعودکننده و جایگاه آن‌ها در گروه سوم برای تقابل با حریفان در مرحله یک‌هشتم نهایی هجدهمین دوره از این رقابت‌ها با صدرنشینی ایران و دومی امارات مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است این احتمالات تا روز آخر بررسی می‌شود و بنابر نتایج روز هر تغییری ممکن است اتفاق بیافتد و تا پایان بازی‌های مرحله گروهی همه چیز محتمل است.

جدول حذفی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ + حریفان احتمالی مرحله یک هشتم ایران و امارات

حریف احتمالی ایران در مرحله یک هشتم نهایی

ایران با پیروزی مقابل امارات و صدرنشینی در گروه سوم در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل یکی از تیم‌های سوم گروه‌های اول، دوم و ششم می‌رود که ترتیب آن بر اساس امتیازات و گروه‌بندی خواهد بود. بدین ترتیب از بین چین، سوریه و عمان یک تیم حریف ایران خواهند بود.

حریف احتمالی امارات در مرحله یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال امارات که بازی اول خود مقابل هنگ‌کنگ را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، اما در دیدار دوم مقابل سوریه فقط یک امتیاز گرفت امشب در برابر ایران تن به شکست داد تا دوم گروه سوم شده و باید با تیم ملی تاجیکستان که دوم گروه اول شد در مرحله یک‌هشتم نهایی دیدار کند.

احتمال حضور فلسطین در مرحله یک هشتم نهایی

تیم ملی فوتبال فلسطین پس از شکست مقابل ایران و تساوی مهم مقابل امارات، امشب یک برد پرگل جلوی هنگ‌کنگ به‌دست آورد تا سوم گروه سوم شود و باید براساس امتیازبندی تیم‌های سوم گروه‌ها با یکی از تیم‌های اول گروه دوم یعنی استرالیا یا تیم اول گروه اول یعنی قطر بازی کند.

کد خبر 722584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.