اصولگرایان ۲ نامزد نهایی برای حوزه قزوین، آبیک و البرز معرفی کنند

قائم‌مقام شورای وحدت اصولگرایان استان قزوین گفت: هدف آرمانی این است که همه جریان‌های اصولگرا دو نامزد نهایی برای معرفی به مردم حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، هادی عباسی عصر امروز -سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه- در نشست خبری با اهالی رسانه استان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه به تازگی مسئولیت شورای وحدت استان را پذیرفته‌ایم، هدف ما در گام نخست محور قراردادن وحدت در همه فعالیت‌ها و ایجاد انسجام استانی است.

وی با بیان اینکه به وحدت واقعی میان نیروهای انقلابی و ارزشی نیاز داریم، اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز کارگروه‌های تخصصی شورای وحدت استان قزوین تشکیل نشده، بنابراین از معرفی گزینه‌های مد نظر شورا خودداری می‌کنیم و اهتمام ما تشویق به مشارکت در انتخابات است.

قائم‌مقام شورای وحدت استان قزوین با تأکید بر لزوم تقویت وحدت مردم گفت: نباید اجازه دهیم که وحدت توسط افراد و جناح‌ها مصادره شود و باید متوجه باشیم که اگر وحدتی در کار نباشد، دشمن از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد و به همین خاطر بر روی ایجاد وحدت بین تشکل‌های اثرگذار و نیروهای دلسوز نظام و انقلاب متمرکز شدیم.

عباسی ادامه داد: می‌بایست بایستی بداخلاقی را کنار بگذاریم و دنبال تحقق آرمان‌های اصلی نظام و تقویت ارکان آن باشیم و بدانیم حضور گسترده مردم در انتخابات به اقتدار و امنیت ملی منجر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره معرفی نامزدهای مورد نظر این شورا در انتخابات مجلس عنوان کرد: فقط شاخص‌ها و ملاک‌های انتخاب و موضوع مشارکت را مطرح می‌کنیم و قرار نداریم که گزینه‌هایی را به عنوان نامزدها یا داوطلبان مورد نظر شورای وحدت به مردم معرفی کنیم.

قائم‌مقام شورای وحدت استان قزوین با بیان اینکه به علت عدم تشکیل کارگروه‌ها نمی‌توان نمایندگان فعلی استان قزوین را ارزیابی کرد، افزود: از خدمات همه نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس در طول این مدت سپاس‌گذاری می‌کنیم و البته مردم هم باید با انتخاب اصلح به ایجاد مجلس قوی کمک کنند.

عباسی ادامه داد: هدف آرمانی این است که همه جریان‌های اصولگرا ۲ نامزد نهایی برای معرفی به مردم حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز داشته باشند و اگر چنین نشود، شورای وحدت طی بیانیه‌ای مواضع صریح خود را در روزهای نزدیک به انتخابات تبیین می‌کند.

کد خبر 722578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.